Gå til innhold

Hvilken prevensjon etter fødsel bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å amme så langt det lar seg gjøre...er det bare den minipillen man må huske nøyaktig hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker p-piller som jeg tar hver kveld. Ammer ikke, da... Minipillen må tas til samme tid hver dag, ja.

Skrevet

nei du kan bruke cerazette som har en slingringsmonn på 12 itimer tror jeg...det er det eneste du kan bruke når du ammer...det eller kondom...selv har jeg nettopp slutta på den pilla siden sexlysta er borte og mensen er borte...den vil jeg ha..

Skrevet

Du har jo mulighet for kondom, kobberspiral eller hormonspiral Mamma25

Skrevet

ja og spiral..var ikke helt sikker på den så jeg nevnte den ikke..

Skrevet

Spiral (kobber) er hormonfri og grei da. Eller så blir det Cerazette, kondom eller sølibat :P

Skrevet

Ladycomp, genialt!

Ingen hormoner eller noe :)

Skrevet

Eller conludag - minipille med slingringsmonn på tre timer.... Sette på huskelapp på mobil eller noe så går det greit:-)

Skrevet

Minipillen er vel det enkleste... Cerazette eller Conludag.

Tenk så artig hvis du får en baby som vil ha pupp til den er over 1 år da. Da kan du spy av deg selv ;-)

Skrevet

å nei jeg skal ikke amme til babyen er 1 år..eller kanskje hvis det går greit, men ikke noe lengre enn det. det er ingen grunn til å være så spydig heller...jeg synes ikke noe om amming av barn over 1 år, og det står jeg for. og den meningen er min egen sak

Skrevet

Det er ingen grunn til å være spydig.. Le eller grine?

Skrevet

Libido var det ikke du som aldri skulle svare på ett innlegg fra meg igjen? du klarer bare ikke..hoho

Skrevet

Var en spøk...

Er kanskje ikke så enkelt å slutte når det kommer til stykke - det vil du kanskje erfare.

Skrevet

jeg bruker spiral(kobber) fungerer fint..bruktecerazette etter jeg fikk 1 mann, men d var uaktuelt nå.blødde som faen fra jeg startet på de til jeg sluttet og humøret ble helt djevelskt....

jeg velge da å sette inn kobber spiral siden jeg kommer til å amme så lenge jeg har nokk melk..

Skrevet

Når har jeg sagt det? Tror du har drømt jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...