Willemo Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Merkelig unge. Han skal feire dagen sin i helgen, og har bestemt at han vil ha en grønn bursdag. Alt skal være i grønnyanser, inkl. kaka. Pluss grønn blomsterpynt på bordet. Hmm, skummelt, er det en ny Blomster-Finn, jeg har i hus....
danieI Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 ta det helt med ro...det er seff teenage ninja mutant turtels han tenker på
Willemo Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Javel, si det til alle serviettene, tallerkene, og ellers all pynten med blomster all over. Ikke mye tegn til Ninja der ( jeg er seriøst LITT bekymra for hva vennene hans vil si... ).
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Så lenge han er happy sier de ofte ikke noe spesielt ekkelt, er min erfaring med en unge som har hatt de særeste ideer.
Willemo Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 De kjenner han og vet ting kan være noe utenom det vanlige her i gården. Og han bryr seg katta om hva andre syns, her er det mora som ligger våken og grubler..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Kult! Jeg vil ha en rød bursdag!
blittmamma07 Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 tenkte det var en gressbane som i fotball han tenkte på jeg ...
Happy Ignorant Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Så kult! Kanskje det er en liten miljøgutt du har der!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå