danieI Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 møkka først.. januar januar fjellet han som ikke gir seg familie generelt faen i helvete jeg liker at jeg skal drikke bort alt hatet kveld
Gjest -<<- Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Møkka: -Jeg er syk. Ungene er intenst ikke-syke og det blir bare flere og flere av dem. Likelista: -Jeg kasta dem ut. -Den nye fastlegen min er klinbar.
danieI Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 innbiller du deg at jeg kommer til å svare deg på det?
Willemo Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 I dag er det mye hat: Brillehat!!! Pengene som jeg ikke lenger har, da jeg kom i skade for å gå amok på salg. Stiv storm fra alle kanter. Bursdagsfest i helga, og hele klassen og alle andre venner er invitert, hurra... Og litt kos...Det er jo helg!! Lurer på om jeg skal slå meg på flaska jeg også, hehe.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hatlista: Ikke så mye, egentlig, bortsett fra rotet til han som bor her og som jeg prinsipielt faan ikke rydder etter. Likerlista: Militær tattoo fra Den Røde Plass på tv Russisk korsang på cd Forsvarets Stabsmusikk og Valdresmarsjen på repeat Ingen hjemme for en jævla gangs skyld
Gjest -<<- Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 I så fall, konserthuset 2. mars: "Den russiske armè av St. Petersburg Kor, ballett og orkester!" Skal visst være absolutt fabelaktig, og jeg kan slett ikke få det til den kvelden. Men det bør jo videreformidles.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Oj, det var ikke dumt! Kanskje finne en annen avviker å gå sammen med, da - synd det ikke blir deg, selvsagt, men det må da finnes andre som liker slikt?
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 HAT -Ting som svikter. -At jeg ikke har to vaskemaskiner og tre törketromle, men kun én av hver. -At det faen ikke gaar an aa handle mat noen steder med barnevogn. LIKER -At jeg er i Norge om under 2 uker :-D
Gjest -<<- Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjenner opptil flere, men den eneste potensielle lutedaten jeg kommer på er en konservativ, pensjonert elektroingeniør med innvandrerbakgrunn. Dere hadde sikkert fått en fortreffelig aften, men siden han er så konservativ kommer han til å blånekte og heller gå alene.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor hater du fjellet DAN? er ikke fjellet flott?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Hat: NAV Menn som drar med seg visa kort NAV NAV Å ha hatt oppvaskmaskin hele julen, og så komme hjem og plutselig ikke ha det. NAV NAV Oppvasken som gauler på kjøkkenet Alt skittentøyet som må vaskes etter juleferien. Hvor mye klær er det egentlig mulig for tre stk. å bruke på noen skarve uker? NAV At jeg ikke kom in på et av de emnene jeg hadde søkt At jeg ikke får tak i studieveileder Liker: Fint lite for øyeblikket Men kanskje at megastipendet fra øånekassen har havna på konto Og at jeg kom inn på et annet emne som virker mer intressangt en det jeg ikke kom inn på.
Ikkelektuell Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Kan du ikke komme hit hvor jeg er i samme slengen da, Balja?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Jeg liker rødvin kaffe og baylis røyk gode venner god sex Jeg hater krangling, sinte personer
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 hat vinter snø is vind mørket liker eh... fikk penger i dag:))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Hater: *Is (merk, ikke snø) *Å ikke ha brodder til å feste under skoa *Kjøretimer *At det er to (om ikke tre) timer til jeg skal spise *En liten som er sint for at ho har vaska bort verdens kuleste tattovering *Å ikke ha mer ved igjen Liker: *Fri *Deilig og varmt hus *Snart nytt hus *Baby som snart kommer )))
SuperMusa Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 HAT - sjefen - våt ved LIKER - sove - at jeg skal på jentetur snart
danieI Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. januar 2008 generelt er fjellet flott ja dette var mer symbolsk? ja...vi sier det sånn
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Hva skal jeg egentlig tenke om at den eneste av dine bekjente som du synes ville passe meg er en konservativ pensjonert ingeniør, tro? Kanskje jeg egentlig er en eldet konservativ realfagsmann innerst inne, og kjemper for å komme ut av det skapet? Eller er det bare sånne som liker akkurat dette?
Gjest -<<- Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Det siste. Jeg omgås ikke grusomt mange som kan tenkes å gå på den konserten, liksom. Men jeg vil tro den er fantastisk likevel.
Süsse Skrevet 4. januar 2008 #21 Skrevet 4. januar 2008 Hat: *Bekymringer *- 7 grader, storm og is Liker: *Jobben i dag
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 Hat: Snø Kulde Korketrekkeren T-banen Jenter i boblejakke på t-banen Gutt i boblejakke på t-banen. En viss person. Kino. Liker: Spikersuppen. Godt humør. Lillebror.
blittmamma07 Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 Hat: november Liker: døtrene mine humør vår sommer smiletryner kranglesiden her som gir meg masse underholdning + masse annet
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #24 Skrevet 4. januar 2008 Liiiiiiikeeerrrrrrr: SNØ! HOLMENKOLLEN! SKIENE MINE! PØBELROTTA PÅ SKI!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #25 Skrevet 4. januar 2008 Ja, du er en av de som inntar t-banen med de skiene dine og tar opp alle plassene. add det på hat listen; folk som sitter på t-banen med ski.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå