Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Den var utrolig god, men syntes deigen ble for dessert-aktig hvis jeg kan kalle den det. Det var deig hvor smøret ble smuldret i melet. Hvilken oppskrift bruker dere til paideigen?
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 vel... paideig ER jo smør som smuldres i mel... så jeg vet ikke helt hvilken annen versjon du etterspør? men link til oppskriften tar jeg gjerne, det hørtes godt ut
Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Den ligger her et sted... på "Kokebok". Finner du den?
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 den med paideig, kjøttdeig, tacopulver og creme fraishe?
Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Stemmer. Den er populær her på Dib. Veldig godt - bortsett fra at jeg gjerne ville hatt deigen litt annerledes... Kanskje jeg skal prøve med smeltet smør i stedet?
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Da anbefaler jeg dette istedet: Stek opp kjøttdeig, løk og hvitløk, ha i en pose tacopulver og litt vann. Tilsett hakket paprika, chili og purreløk. Ha oppi en boks mais. Legg nacho-chips i bunnen og langs sidene i en stor ildfastform. Tøm oppå kjøttdeigfyllet. Hell over to glass salsa, og strø revet ost på toppen. NAAAM!!!
Chiabatta Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 Takker:-) Det skal jeg prøve. Blir jo som Nachos det, da. Paien bør du likevel prøve. Veldig godt fyll:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå