☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 så hender det jeg blir sulten igjen rndt 8-9 tiden på kvelden... er det fy fy å varme seg noe mat igjen da ??? vanskelig å la være...
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Pleier å lage meg noen brødskiver da jeg.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 ja det er jo det man burde gjøre...
**Min nydelige Milla** Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Er nok bedre med en brødskive eller knekkebrød da ja Men spørs jo hvordan forhold du har til kropp og sånt da.. Middag klokka 21, så tett opp til leggetid, blir nok ikke forbrent helt da.. Man skal jo ikke spise store måltider på kvelden.. Men de aller fleste holder vel ikke dette
Gjest MyIian Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 det med at maten ikke blir forbrent etter 21 er bare bullshit. du kan fint varme deg mat eller lage brødskive.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 nei planen er jo å ta av noenkilo..*kremt*
Kaffemocca Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Det er vel egentlig litt fy fy, men jeg gjør det=) Et sunnere alt. er jo frukt, yoghurt, knekkebrød... Er jo noe det med at man ikke forbrenner så mye når man sover og da er det kanskej lurt med noe uten alt for mange kalorier. Men smaker mye bedre med varm god mat da=)
**Min nydelige Milla** Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 De aller fleste beveger seg ikke masse etter kl 21, så at noe blir forbrent, ja, men ikke i like stor grad som kl 17 på ettermiddagen.... Går ikke an å si noe annet. En brødskive blir forbrent rimelig mye kjappere enn middagsrester. Skal man gå ned noen kilo, er det nok hvert fall ikke lurt
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2008 mylian: ja du er kokk da så jeg stoler litt på det du sier =)=) haha bra jeg ikke er alene... hehe =) og ja,mat smaker mye bedre varm.=)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg spiser ett knekkebrød eller noe havregrøt e.l i den tiden. Det er etter trening så da passer det uansett fint med litt mat.
Gjest MyIian Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 de fleste restaurantbesøk skjer jo i 20tiden....... merkelig at oflk tør ha ha ha
**Min nydelige Milla** Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Men helt enig i jeg og, at middag er digg Kunne fint levd på middagsrester kl 21 jeg.. Men hadde vel sett deretter ut også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå