bodøjente Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jenta mi blir 9 mnd neste uke. Hun har ikke begynt å krabbe(vet at det er normalt), men hun blir så fortvilet. Skriker og sutrer for at hun ikke når det hun vil ha. Det eneste hun vil er å sitte på gulvet og leke, blir sur så snart hun faller overende... Det er vel ikke så mye man kan gjøre? Har prøvd å legge noe som hun interesserer seg for foran henne, og da blir hun veldig ivrig og strekker seg så lang hun er...
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 nei det er ikke så mye du kan gjøre dessverre..leke med henne og trøste henne når hun blir frustrert.. min ble 9 mnd igår og har nettopp begynt å krabbe...han begynte vel noen dager før nyttårsaften..samme dagen satte han seg også opp selv..så plutselig skjer det at de finner ut hva de skal gjøre..=)
Neijasså... Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Begge mine ålet før de krabbet (startet ved ca 7 mnd alder), det som fungerte for å få dem igang med ålingen var å bruke rett agn... Legg en avis eller en mobiltelefon litt utenfor rekkevidde, så blir det nok fart på sakene. ;o) Men ellers tror jeg det er vanlig at de som lærer seg å sitte tidlig ofte bruker lenger tid på å bli mobile enn de som sitter senere.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Forøvrig er det ikke alle som begynner å krabbe heller. Selv krabbet jeg aldri, begynte å gå i stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå