Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 9 mnd neste uke. Hun har ikke begynt å krabbe(vet at det er normalt), men hun blir så fortvilet. Skriker og sutrer for at hun ikke når det hun vil ha. Det eneste hun vil er å sitte på gulvet og leke, blir sur så snart hun faller overende... Det er vel ikke så mye man kan gjøre? Har prøvd å legge noe som hun interesserer seg for foran henne, og da blir hun veldig ivrig og strekker seg så lang hun er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er ikke så mye du kan gjøre dessverre..leke med henne og trøste henne når hun blir frustrert..

min ble 9 mnd igår og har nettopp begynt å krabbe...han begynte vel noen dager før nyttårsaften..samme dagen satte han seg også opp selv..så plutselig skjer det at de finner ut hva de skal gjøre..=)

Skrevet

Begge mine ålet før de krabbet (startet ved ca 7 mnd alder), det som fungerte for å få dem igang med ålingen var å bruke rett agn... Legg en avis eller en mobiltelefon litt utenfor rekkevidde, så blir det nok fart på sakene. ;o)

Men ellers tror jeg det er vanlig at de som lærer seg å sitte tidlig ofte bruker lenger tid på å bli mobile enn de som sitter senere.

Skrevet

Forøvrig er det ikke alle som begynner å krabbe heller.

Selv krabbet jeg aldri, begynte å gå i stedet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...