phantomet Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 I dag formiddag tikket det inn en melding fra plutseliten. Hun kunne fortelle at den tapre lille guttene hennes har vært gjennom mange og vonde prøver, og at han fikk blodoverføring inatt. De mistenker at det er et virus som har angrepet ryggmargen, som gjør at det ikke produseres røde blodlegemer. Mulig det blir foretatt en ryggmargsprøve for å få dette avkreftet - bekreftet.... Ellers så håpet plutseliten på helgeperm, men det visste hun ikke sikkert enda. Vi får fortesette å sende bønner, gode tanker og energi til en familie som kjemper hardt!
Dailis Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Stakkar lille. Fortsetter og sende bønner....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Har tenkt på dem i hele dag og takk for oppdatering phantomet! Krysser alt jeg har og sender gode energier og tanker til hele familien. Ekstra gode klemmer sendes herved avgårde til Plutseliten, hun kan nok trenge støtte og klemmer fremover. Hilse masse til henne fra oss her inne:-)
♥Snulder Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Takk for ny info!! Er bekymret for Plutseliten med familie:=( Sender masser av klemmer og gode tanker!!!!!
Trollmora Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Har tenkt mye på dem i dag jeg også, vært innom her flere ganger for å se etter nytt. Stakkars lille gutten! Det kan ikke være enkelt å være mor og far når lillegutten er så syk. Sender en ordentlig stor klem og krysser fingre for at de finner ut hva det er - fort!
Velve Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 uffamei. Dette var trist. Sender mange tanker....
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Huff da,stakkars vesle gutten.Mine tanker og bønner går til han og familien.Dette var vonde nyheter.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Masse gode styrkeklemmer til en Plutseliten familien! Dere er i mine tanker hele tiden. God klem
Sara Rompompei Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Uff. Får helt vondt av stakkars lille plutseliten gutten. Og ikke minst mor og far. Grusomt å oppleve slike saker. sikkert og visst. Men vi er mange som sitter og tenker på dem. Får håpe de ganske snart finner ut hva som egentlig er galt slik at de får satt i gang med riktig behandling. Sender masse gode tanker og positive vibrasjoner til plutseliten familien. Klemmer fra
Ronja65 Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Takk for oppdatering phantomet. Plutselitens lille gogutt var det første jeg tenkte på når jeg våknet i e.m. La oss nå bare håpe at det ikke er veldig alvorlig og at han snart er frisk og rask igjen.
Karomamma Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Takk for at du holder oss oppdatert, phantomet!! Fikk lest mld tidligere i kveld og det er i hvert fall bra at det skjer noe. Han er gode hender nå Sender mange mange gode tanker til hele Plutseliten-gjengen!! Håper det står forholdsvis bra til med budbringeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå