Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Vet ikke om noen husker det, men jeg hadde plutselig en kraftig blødning 26. des. Blødde i ca 2 min, så var det over. Følte at alt var bra allikevel, så jeg takket nei til UL. I dag kom det litt brun utflod, har dårlig erfaring med det fra før, så nå ville jeg til UL for å sjekke at alt stod bra til. Der så jeg et lite hjerte banke. Grunnen til blødningen tidligere, var at jeg hadde vært gravid med tvillinger, og den ene hadde jeg spontan abortert. Alt så fint ut, mormunningen var lukket og det var ikke noe tegn på at jeg skulle miste den andre. Det var en risiko der, men jeg føler selv at det kommer til å gå bra. Skal til UL igjen om 3 uker. Er 7 uker på vei.
minou Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 HURRA! gratulerer. Det er så hyggelig å få gode nyheter...mer enn nok triste historier her inne på 1. trimester. Lykke til videre. Krysser fingrene for at alt skal gå bra videre også (for deg og meg og alle her inne).
jeano med nr.4 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 DEt er koselig å høre at det går bra. Har vært på tidlig UL i dag jeg også. Har blødd litt jeg også, så jeg fikk UL i dag 6+3 og spira var 6 mm
maria isabell Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 så flott at det gjekk bra:) men så trist at du mistet den ene:(
1.gang84 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hei Hører egentlig til på 2.timester, men stikker innom her innimellom for å titte litt. Hadde også en kraftig blødning i jula, var da 11+2 og fikk UL. fikk se en flott og livlig baby i magen. .ingen forklaring på hvorfor jeg blødde såpass mye. skal på ny UL på Onsdag for å se at alt fortsatt er bra. I dag har det kommet litt blod igjen, men ikke i nærheten av det som kom i jula. jeg ha heller ingen smerter, så jeg prøver å holde meg rolig og slappe av frem til onsdag... MEN det er IKKE lett... håper alt fortsatt er bra... er 12+3 i dag.. lykke til videre med baben i magen!
Trulte76 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 så bra Sies jo at det er faktisk mange svangerskap som begynner med tvillinger, men den ene feller fra..og disse blødningene noen har tidlig i svangerskapet kan skyldes nettopp sånn som deg.. Kos deg med den lille spiren din
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Jordmoren fortalte at jeg måtte regne med at det kommer mer brun utflod, kanskje også litt blod, men det kom av den tvillingen. Jeg skulle ta kontakt hvis det kom en kraftig blødning igjen. Håper og tror det går bra med oss begge to! Lykke til videre!
1.gang84 Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 til minime: Hvordan vet man at det har vært to der inne og at den er spontan abortert? gynekologen nevnte nemlig ikke dette med et ord til meg da jeg var inne på UL....
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Hun så to fostersekker, men den ene var tom. I den andre så vi en liten spire.
1.gang84 Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 oki! da skjønner jeg minime! =) lurer bare så veldig på hva som kan være årsaken til min store blødning og det lille i dag..får bare vente til Onsdag og håpe alt er bra... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå