Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg forstod d sånn i går når de gjorde det med meg. Dritvondt, men tror d vil hjelpe.
Sissel84 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hei. var hos jm til morran i dag,hadde ca 4 cm åpnig og hun tøyde min mormunn og nå gikk slimproppen,så det har noe for seg. Og det var ikke så vondt syns jeg.
camosilla Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Var på sykehuset i dag og sjekket åpning, og det var driiit vondt!! Var begynt å bli moden og hun fikk inn en finger. Kanskje hun strippet meg ettersom det var så vondt?
Sissel84 Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Kan hende,er jo ikke behagelig og de kjenner på hodet,men jeg trodde det skulle være enda litt vondere. holdt det vel akkurat ut.
melkekua™ Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg ble strippet dagen før jeg ble satt igang, og det var IKKE behagelig for å si det sånn. Det var en smerte som jeg kunne vært foruten.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Fordi slimproppen gikk! De gjorde det for å hjelpe fødselen i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå