CamillaMedSommerbebi Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Er gravid, og 11 uker i dag =) Kan du se noe kjønn og om resten av svangerskapet vil gå bra? Har fått svar fra flere andre her og er så spennende å se om svarene blir nogenlunde de samme :-) Dersom du har tid ville jeg også sette utrolig stor pris på om du kan se katten vår. Den forsvant 27.12 , og har ikke vært hjemme siden. Den er svært savnet og vi håper virkelig den dukker opp igjen. Det er en rød,stripete, kjælen hannkatt. Vi bor i Grimstad. Vil han komme hjem igjen? HVor er han? Har han det bra? Min: 160486 Samboers: 030682 Tusen takk!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 hei, første som slo meg er at katten ikke har det bra.. har den kommet hjem igjen? jeg kan ikke se tapte ting, så kan desverre ikke hjelpe med sånt.. ang graviditeten din så ser jeg en gutt, og føler at svangerskapet vil gå bra er det din første så kan det hende at fødselen kan ta litt tid, men tror ikke du får noen større problemer. men husk jeg har ikke vært aktiv med kortene mine på en stund så ta alt med en klype salt lykke til!
CamillaMedSommerbebi Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for svar! Katten vår har dessverre ikke kommet hjem. Vet du om noen her inne som kanskje kan hjelpe ang pus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå