Myrini Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hallo alle sammen Nå er det 2 dager til termin, og alt er klart til Lillebror melder sin ankomst. Går med planer om å investere i tørketrommel, men er så usikker på hvilken jeg skal velge - har jo ingen erfaring med dette... Så, da tenkte jeg d var like godt å forhøre meg med dere som har trommel fra før. Har dere noen å anbefale? Tusen takk for svar - ha en fiiiiiin dag
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Kan anbefale Lg sin. bruker den i barnehagen..Har aldri hatt noe problem med den selvom det er sand i klæra osv... Tror den tar en del kilo i tilegg. Så da tenker jeg siden den funker til bruk i bhg(brukes 2 ganger per dag)Må den holde suverent til hjembruk. Ikke så gal i pris heller..
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vi har Bosch, helt fantastisk i bruk... Kan stille den inn på forskjellige tørke muligheter og tar 6kg... Ikke gale i pris heller ga 4500...
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Vi går i samme tankene, og her har vi landet på en AEG-maskin. Den stopper av seg selv når klærne er tørre, og ikke minst er den skånsom. Vi har en AEG vaskemaskin fra før, og er veldig fornøyd med den. Er nok litt derfor vi velger samme merket:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå