Gå til innhold

Til dere med simo duo vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barnet ditt når du gikk over til sportsdelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er 5 1/2 mnd og bruker fortsatt bagen...

Skrevet

hun min er 7,5 mnd og jeg bruker fremdeles bagen. hun sitter ofte i den men føler ikke behovet for å bytte selv om det kanskje hadde vært helt greit det å. men jaggu er jeg fornøyd med den vogna asså

Skrevet

Snupp er 6,5 mnd og vi har heller ikke byttet ennå.

Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg er kjempefornøyd med vogna jeg også. Hører at det er mange som er nødt til gå over til sportsdelen bare etter 5 måneder på andre vogner. Men det er så fint at duovognen til simo er så stor. :) Men så fort hun vil sitte opp litt så bytter vi nok vi også. Men ikke enda.

var mest bare nysgjerrig..:)

Skrevet

Den kan jo vare kjeeeempelenge, og det var det jeg hadde sett for meg. Men med ei snuppe som skulle opp og frem fra dag 1, så var nok ikke dt aktuelt nei;) Måtte gå over til sportsvogna når hun var rundt 6 mnd tenker jeg. Da var det som å skru på en bryter, fra hyl og vræl til kjempestas å ut på tur! Hehe! Ei jente som veit hva ho vil!!

Skrevet

4.5 mnd og jeg vil bruke bagen hele vinteren tenkte jeg.kjempe vogn stor og god plass til både god sovepose og unge hehe:)

Skrevet

Dere vet at det er en plate i bagen som kan brukes til rygg? Da kan de små få komme opp og se litt uten at man bytter til sportsdelen.. Jeg vil ha bagen så lenge som mulig =)

Skrevet

Her bytta vi da lille snupp var ca 5.5mnd. Da ble det litt liten plass siden han er stor og vi begynte å bruke voksiposen.

Også veldig stas at han kunne opp og se litt!

NEI, jeg viste ikke at det er en ryggplatte i bagen!! :)

Skrevet

jeg visste heller ikke at det er rygg plate i bagen.skal jammen finne utav den nå jeg....jeg som ållet å bygget opp med puter her firje dager når vi jobbet i garasjen så jenta kunne få kikke litt på oss hehe:)

Skrevet

Er ihvertfall sånn plate i min.. =) 2006 modell.. Utrolig kjekt!

Skrevet

Sjekket ut funksjonen nå..

Best å ta av kalesjen og løsne på trekket rundt kanten.. Under er det en plate som skal settes fast i et spor.. La deretter madrassen over, og vips kan mini sitte i bag-delen =)

Skrevet

flott...kom aldri så langt å få sjekket min vogn,men får gjør det nå hehe:) travelt me baby i huset......

Skrevet

Synes det virker så bratt jeg....eller har jeg gjort det feil?? Kan noen som har montert platen forklare meg dette?

På forhånd takk! :)

Skrevet

Tusen takk for forklaring angående ryggplaten. Har Simo Duo 2006 og har ikke funnet ut av dette før nå. Har lett frem og tilbake etter denne berømte ryggplaten, satte ikke vognen sammen selv.

Lillegutt er nå blitt 6 mnd og jeg hadde egentlig byttet til sportsdelen, siden han gjerne vil sitte opp når han er våken. Nå har jeg byttet tilbake til bagen og selv om jeg bruker voksipose håper jeg at jeg kan bruke bagen et par mnd til. Lillegutt nærmer seg 70cm og 8kg. Og når han er såpass gammel synes jeg ikke at ryggen ble for bratt. Han vil gjerne sitte opp når han sitter på fanget også.

Skrevet

Så bra! Bare hyggelig å hjelpe.. Mini her er 4mnd nå, og 66cm.. Håper jeg kan bruke bagen leeenge til, er jo så koselig!!

Skrevet

så synd at de fleste her ikke visste om ryggen da.. det var en av de tingene hun på butikken solgte inn som en av de supre tingene med duo vognen... er jo utrolig kjekt at de kan sitte opp.. ha bagen... og kunne ha leker og div i fanget uten å miste dem ut som man jo ville gjort i sportsdelen! I Danmark bruker de jo kun dypvogna til barna er kjempestore!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...