Gå til innhold

oppklaring ang vekta av Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så skrev jeg et innlegg at Linnea hadde gått opp 285 gr siden fødselen, og i dag så var vi å veide henne hun veide 4030g

fødeselsvekta var 3580...og det er litt lite sa helsesøster hvis man går utifra fødselsvekta men så går jo barna ned de første dagene og da vi reiste fra sykehuset så veide linnea 3340 og det er den helsesøster går utifra så da blir det rundt 100gr i uka og det er greit sier helsesøster..

skal tilbake neste fredag for å veie henne igjen så da håper jeg hun har gått opp mere enn 100g ellers må jeg nok begynne med mme også i tillegge til at jeg ammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ihvertfall rette veien:-)

Lykke til, satser på at det går seg til med melken slik at det holder å amme! :-)

Skrevet

takk for det

slik var det med sander også han hadde bare gått opp 595 fra fødselsvekta si så jeg slutta å amme da han var 2 mnd men nå skal jeg ikke slutte!

det skummer jo rundt munnen hennes når hun har ligget ved puppen i noen min så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har gått mere opp...

tror kanskje jeg må amme henne oftere og lengere av gangen

Skrevet

Vår første var også treg i oppgangen av vekten de første ukene!

HS laget mye styr ut av det. Pumping, mme, vekking osv.

Etterpå oppdaget jeg at både jeg og faren var likens.

Kanskje de bare "er slik"?

Har du et godt og sunt kosthold?

Selv om det er nok melk, er det ikke sikkert den er næringsrik nok.

Skrevet

jeg synes selv at jeg har et sundt kosthold

men må si at jeg har vært syk i romjula har hatt det viruset som har gått på magen både med diare og oppkast så det kan hende det har skylden også...spiste ikke på 5 dager bare drakk væske :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...