Gå til innhold

tips til middagskos i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fyser litt på lasgane, men synes ikke sånn på pakke er så mye å skrive hjem om... noen som har god oppskrift, eller som har andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå lasagne da...

Skrevet

Taco

Hjemmelaget pizza

Biff med fløtegratinerte poteter:)

Skrevet

- nachos

- baconsurret kyllingfilet

- indisk tandoori

- pastasalat

- hjemmelaget pizza

- wraps

Skrevet

Sånn lager jeg lasagne: Stek karbonadedeig og tøm over et glass Dolmio ekstra hvitløk, riv 1-2 gulrøtter og la det koke med. Lag hvit saus og rør inn en ost med litt smak i (Ridder, Port salut, lagret jarsberg el) og basilikum. legg lagvis og stek, Jeg bruker gjerne grove pastaplater for de er det mer smak i.

Ellers så er det jo mye god mat da... Nachos, hjemmelaget pizza, Fajitas, kyllingwok, biff...

Skrevet

Stek opp kjøttdeig, løk og hvitløk. Ha oppi en pose tacopulver og litt vann. Hakk paprika og tilsett, og tøm oppi en boks mais. Rull inn kjøttfyllet i tortilla-lefser sammen med revet ost. Gratiner i ovnen, og server med salat, rømme, god salsa og guacamole. NAM!

Skrevet

her blir det matretten til bente69 *S* fikk helt vann i munnen jeg!

Skrevet

Kan man bruke kesam istedenfor creme fraiche? er på slanking...

Skrevet

ja, det burde vel være mulig? Vet at kesam blir brukt i andre kyllingretter så :)

Skrevet

Hvis du ønsker hjemmelaget lasagne så pleier vi bare å kjøpe ferdig hvit saus fra Dolmio vi. Så det var en over her som kom med oppskrift til deg:-)

Her skal vi ha raclette idag.Yammi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...