Dollywood Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 fyser litt på lasgane, men synes ikke sånn på pakke er så mye å skrive hjem om... noen som har god oppskrift, eller som har andre forslag?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Taco Hjemmelaget pizza Biff med fløtegratinerte poteter:)
Monajenten Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 - nachos - baconsurret kyllingfilet - indisk tandoori - pastasalat - hjemmelaget pizza - wraps
Himmel og hav Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Sånn lager jeg lasagne: Stek karbonadedeig og tøm over et glass Dolmio ekstra hvitløk, riv 1-2 gulrøtter og la det koke med. Lag hvit saus og rør inn en ost med litt smak i (Ridder, Port salut, lagret jarsberg el) og basilikum. legg lagvis og stek, Jeg bruker gjerne grove pastaplater for de er det mer smak i. Ellers så er det jo mye god mat da... Nachos, hjemmelaget pizza, Fajitas, kyllingwok, biff...
bente69;) Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg legger ut denne linken igjen... det er så godt; http://www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=13330&mnu1id=1223&mnu2id=&mnu3id= Server med salatblader, mais og rødløk lagevis med "guffa" i linken...hehe Jeg bruker endel mer vårløk enn det som står i oppskriften. SÅÅÅÅÅÅ DIGG ASSA.....hehehe
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Stek opp kjøttdeig, løk og hvitløk. Ha oppi en pose tacopulver og litt vann. Hakk paprika og tilsett, og tøm oppi en boks mais. Rull inn kjøttfyllet i tortilla-lefser sammen med revet ost. Gratiner i ovnen, og server med salat, rømme, god salsa og guacamole. NAM!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 her blir det matretten til bente69 *S* fikk helt vann i munnen jeg!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Kan man bruke kesam istedenfor creme fraiche? er på slanking...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 ja, det burde vel være mulig? Vet at kesam blir brukt i andre kyllingretter så
mamma >to gull Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hvis du ønsker hjemmelaget lasagne så pleier vi bare å kjøpe ferdig hvit saus fra Dolmio vi. Så det var en over her som kom med oppskrift til deg:-) Her skal vi ha raclette idag.Yammi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå