Gå til innhold

sambo mener at man kan gi vanlig melk til kattunger

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens jeg sier nei.. hvem har rett?? Hun er 12 uker gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kan du ikke gi vanlig melk til kattunger da??

det har jeg gjort når jeg har hatt kattunge....

Skrevet

katter tåpler ikke vanlig kumelk og vil da få diare og bi dårlig

hilsen ei som hadde en snill nabo som ga katta mi melk :)

Skrevet

Du kan, - Men de skal helst ha laktosefri melk, slik som du kjøper på butikken i dyrefòr hyllene.

Vanlig melk KAN bl for sterkt til megen.

Skrevet

Katter trenger ikke og har ikke godt av kumelk. Ihvertfall ikke unger. IKKE gi fløte! gi mme for katter og vann.

Skrevet

Jepp, enten kattemelk eller laktosefri kumelk:)

Skrevet

nei de skal ikke ha det ,men kan drikke kremfløte elles fins det katte melk å få kjøpt mener det er laktosen de ikke skal ha

Skrevet

Begge har vel forsåvidt rett, eneste er at laktoseintoleranse er veldig vanlig blant katter, og det er jo litt vanskelig å vite om katten tåler det eller ikke... Kattemelken man får kjøpt er laktoseredusert, og derfor trygg å gi :o)

Skrevet

Nei, det skal de ikke ha. Du kan evt kjøpe egen kattunge melk på dyrebutikken hvis det trengs, ellers skal den ha vann.......

Skrevet

Vi var hos dyrlegen med pusungen vår her om dagen! Da spurte vi om det for er sååå mange som sier man kan gi kattunger vanlig melk. Da fikk vi beskjed om at det skal du aldri gjøre, for det har de ikke noe godt av. De kan få vondt imagen og div. Skal du gi melk må du kjøpe kattemelk i butikken! Og de trenger ikke melk når de er tatt fra moren sin, da kan de få vann!

Skrevet

Sånn var min å. Hu er nå 10 mnd. Men om du bare lar vannet stå så tar hu det når hu er tørst:) Men kjøp kattemelk, så lar du hu få det innimellom.

Skrevet

har ikke kattungen noen mamma som kan gi henne melk så ville jeg gitt henne vanlig melk ja..

er voksne katter som helst ikke skal ha melk,diare osv..

Skrevet

kattunger har skjøre mager og skal IKKE ha kumelk! sånn kattemelk og/eller vann holder i massevis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...