Gå til innhold

au au,ble undersøkt idag.. 12 dager over tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da legen undersøkte livmor/åpning var det så sinnsykt vondt at jeg brølte.. :-/ Og han kunne ikke strippe da pga at det var så smertefullt.. Så da lurer jeg på hvordan det skal gå med fødselen.. ? Har ikke gruet meg noenting,men er jo litt spent nå ja..

Men selv om jeg husker at jeg hadde vondt ista ,husker jeg ikke hvor vondt jeg egentlig hadde,hvis dere skjønner.. og det er vel det som skjer ved fødselen også,mellom alle takene.. Måtte bare få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varmer meg i hjertet at det er flere enn meg som gåt lenge over tiden.... jeg hadde termin lille julaften, og går da like mange dager som deg over.... var på overtidskontroll i dag, og den undersøkelsen var ikke noe behagelig nei.... men det er sikkert fordi jeg var umoden uten tegn til at fødsel skal starte.....

når skal du inn igjen til neste kontroll?? jeg skal ikke før mandag....

Skrevet

Dritvondt, ja! Ble undersøkt av jordmor og fødselslege i går, og legen strippa så godt hun kunne uten at d var modning eller åpning. Det var vondt, kjenner d fremdeles! Men dette har ingen ting å si for smertene du har ved fødsel. Det kan ikke sammenlignes! I dag kom d mer blod og slim, tror slimproppen har gått, så nå venter jeg på at noe mer skal skje! Dette er min fjerde fødsel, men d er første gangen jeg har blitt strippa. Fikk også klyster for første gang. Så d ble mye nytt for meg også. Har to dager til termin, men har født ti og tre dager før, så jeg håper å føde snart. Men hun kommer vel når hun skal! Jordmor foreslo samleie i dag! Vi får se....

Skrevet

Hei igjen kazy. Hadde termin 23 ja.. og skal bort igjen på sykehuset til søndag. Da er det akkurat to uker og da må de bare sette meg igang. Men gruer meg så til de skal sjekke åpning igjen,hadde 1 cm idag.. Greit at det er vondere å føde,men kanskje på en annen måte? Vet ikke,ble bare litt sjokkert idag ,nok mest fordi jeg ikke var forberedt i det hele tatt.

Håper det starter av seg selv..hørt at riene ved igangsetting er vondere fordi de ikke bygger seg opp på samme måte som naturlige rier.. de kommer nokså brått.

Men dette klarer vi. Hold ut :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...