Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 pakker dere babyen deres ofte inn i teppe slik de gjør på barsel? Små babyer liker jo å ligge tett pakket inn i teppe, men forsatte dere med dette når dere kom hjem? Jenta her ligger i teppe hele tiden, både når hun sover i grinda på dagen og under dyna i senga på natten, i vogna osv.. Bare jeg som gjør dette?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja hun ligger inntulla i fleece og helseteppe hun liker det så godt og da holder hun bedre på varmen.
Tussa og Sofie Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Nå er jo min 9 uker da....men jeg har hele tiden hatt henne i teppe på natta under dyna, tullet rundt som en burrito. Hehe....men på dagtid har jeg ikke teppe, hun er ganske varm av seg. Hadde vel teppe rundt henne de første 2-3 ukene....
brummemamma- Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Vi har ikke gjort det- virker som om han liker å ligge å vifte med armene, men samtidig er han jo en del urolig, så kanskje vi skulle prøve. Er villige til å prøve det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå