Gå til innhold

hva slags bilstol skal du kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror vi ønsker med base.. hva koster disse med base? Noen merker som er bedre enn andre? Ser barnas hus har en stol med kalesje på tilbud nå til 1299 uten base,men kan kjøpes utenom.. kan dette være noe??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som skal ha Maxi Cosi, har jeg inntrykk av!..

Vi har kjøpt Recaro. De to største har Recaro, og vi er veldig fornøyd med de! Stilige er de også! =)

Skrevet

pris på disse da? med el uten base?

Skrevet

Har ikke funnet noen nettbutikk som har de ennå, men har kjøpt til de to største på Hellanor.

Har funnet en del på finn.no da, så legger ved noen linker.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12065068&sid=xz7abce9f3w056246&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=11827313&reference=3/118/273/13_-185607601.jpg&adheading=RECARO+BILSTOL&sid=xz7abce9f3w056246&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

Disse er uten base!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har kjøpt en fra Brio på Barnas Hus, den er med base og kostet myyye mindre enn mange av de mest populære stolene. Tror vi betalte kr 1300 eller noe sånt.

Skrevet

Vi skal ha maxi cosi med base. Håper på at de har salg på den på barnas hus fra 21/1. Ellers reiser i mulignes til sverige og kjøper den der (sparer 1000k).

Skrevet

BeSafe izi-sleep tror jeg den heter, best i test, så det faktisk i et bilblad:p hehe..

når den er tatt ut av bilen, går det ann å justere så babyen får mer "ligge"-stilling i stolen, og det er visstnok bra for den lille ryggen og ikke sitte så bratt over lengre tid, og sovner dem i bilen, så vil man jo helst ikke forstyrre og vekke dem når man kommer inn:)

Skrevet

Har den kommet best-i-test noe sted? var den jeg opprinnelig hadde lyst på, men på forbrukerportalen sin test kommer den ikke spes. bra ut... Har ikke link til den testen kanskje? Den er jo også mye billigere enn maxi cosi setet.

Skrevet

Graco logico-s eller B-safe izi-sleep

Skrevet

Vi skal kjøpe Maxi Cosi Cabriofix med base på Happyland i Sverige.

Må betale ca 2300 nok for begge deler

Skrevet

babyshop og reflex butiiene har tilbud på Maxi cosi nå i januar.

Skrevet

Reflex har tilbud på maxicosi cabrio ja, men ikke cabrio fix da.

Skrevet

Kjøpte Maxi Cosi Cabriofix på babyshop i går. Var tilbud og kostet 999. Basen koster vel 1500 men den gidder jeg ikke kjøpe for bruk et halvt års (+) tid altså. Hadde ikke det til forrigemann og ser ikke noen grunn til å "kaste" bort de pengene på det nå heller.

Skrevet

Vi har Britax babysete m/base fra første mann. Har vært superfornøyd med dette setet. Det er også 5 pkt sele på. Brukte setet til junior var ca 14 mnd.

Husker ikke helt hva vi betalte for sete og base(2500???), men vi kjøpte det på happyland i Svinesund. Sparte ca 1000,- tror jeg. Utrolig deilig med base i stede for å feste setet med belte. Utelukker også feilmontering.

Skrevet

BeSafe izi-sleep! Fikk den til jul av min bror som jobber i naf og sa - ingen over ingen ved siden. Så da stoler vi på det!

Skrevet

vi skal kjøpe acta graco logico s. koster 1400 med base i sverige

utrolig bra sete også, kommet best i test i sverige.Graco er ikke med i noen av testene her i norge, derfor er det mange som blir skeptiske til det her i norge.

Har flere veninner som har hatt med og uten base, de med base har vært mest fornøyd.mye enklere. og så er det mindre feilmontering.

Skrevet

Vi har Besafe Izi Kid som er best i test, men er utrolige tungvinne å sette på plass i bilen. Må jekkes på plass. og nå har den jekke greia ryki, så ringte fabrikken og det var visst en svakhet på de :S

Og setene er kjempe dyre! Men de skulle sende oss en ny del gratis da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...