madde på pergo Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Vi har blitt invitert på vennemiddag karaoke i morgenkveld... Jeg har såååå lyst til å bare ta et par glass med rødvin... Har IKM 7 Januar. Er det veldig uforsvarlig av meg i tilfelle jeg kan være gravid?
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei Jeg har å IKM d. 7. jan. Test deg morgenen før du skal på vennemiddag. Hvis den er neg kan du vel ta deg noen glass rødvin. Uansett deler det lille nurket ikke blodomløp med deg før uke 5-6 tror jeg. Men såklart hold deg unna alkoholen om testen skulle være positiv allerede nå. Vi kan jo ikke gå rundt og oppføre oss som gravide og ikke more oss dersom vi ikke er gravide. Efter min mening er det først fy-fy etter en positiv test. Hilsen
Nilla43 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Det syns jeg ikke - var selv i samme situasjon som du for en uke siden, og har vært i samme situasjon flere ganger. Har tenkt som så at jeg ikke kan leve som om jeg er gravid fra EL til IKM hver måned - har tatt meg et glass vin eller to (men aldri noe sterkere!) noen ganger. Men jeg er så klart forsiktig - et par glass holder.
*tornerose* Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Helt enig med forrige innlegger. En er ikke gravid før testen er pos. og en må jo kunne kose sg med vin og diverse inntil da :-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Selv om man er prøver skal man ikke *slutte* å leve for det! Man tar sine egen valg når det gjelder å drikke igjennom prøvinga! Jeg selv har ikke tatt i noe alkohol på 1år, for man skal helst ikke drikke om man er prøver!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 leger anbefaler ikke å være avhold--blir ikke mindre gravid om en drikker., og skader ikke embroet.. mange bruker mer enn et år før det klaffer.
lillalo Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 man må leve som om man ikke er gravid. Jeg har prøvd i over to år. hvis jeg skulle levd slik. uff. Da hadde livet vært vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå