Gå til innhold

D trykker ned mot urinblæra,hva er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

D trykker mot urinblæra hele tia,må stadig på do... Hva er dette,andre som har hatt dette?????? Er d noe på gang da???????? Hoff håper ikke d,er jo bare 31+2.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ditt antakelig......????? Er vel veldig normalt...

Skrevet

Har akkurat det samme "problemet" jeg også! Og da kjenner jeg konturene til babyen veldig godt utenpå magen også når dette står på...magen er da helt hard, og så snart jeg kommer meg på toalettet blir magen myk igjen! Har hatt det slik i ca 3 uker nå, er i uke 34 nå- så tror ikke det er pga at det er noe på gang, men pga at det begynner å bli dårlig med plass for den lille! :)

Skrevet

Det e nok babyen din ja.... Har det akuratt sånn som deg, å det e ho lilla inni magen min som presse og trykker på blæra...

Er 29+4

Skrevet

tja.... mulig jeg er helt på jordet nå... men babyen din kanskje????

Skrevet

hoho er nok babisen din ja=) kjenner det hele tiden jeg oxo

Skrevet

Har akkurat samme problemet! ....og når jeg begynner å bli skikkelig tissetrengt får jeg kynnere, og da blir det enda verre! Har holdt på å tisse på meg et par ganger! He-he! Merker ganske godt hvis ungen snur seg med rumpa ned, da blir dette trykket mindre. Men slik den ligger nå, med hodet ned, så springer jeg på do i ett sett.....

Skrevet

Er forresten 30 + 3 :-)

Skrevet

Barnet ditt er på vei ned i bekkenet, dette er helt normal. Det kommer etterhvert til å feste seg, men det er ikke dermed sakt at fødselen er nær. På førstegangs er dette helt normal.

Er annengangs selv, men hodet er nesten festet allerede, uke 32. Det er ikke vanlig, men føler ikke at en fødsel er nær enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...