bestemt oss:) *mamma* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei:) Jeg sluttet på pillene 1 desember 2007, og ble kvalm en stund etter. nå har jeg gått med sterk kvalme i tre uker og er temmelig lei.. Jeg testet meg nyttårsaften, men den var negativ.. Jeg lurer på om jeg kan være kvalm pga pilleslutt? Jeg fikk også mensen i går.. Kan man få vanlig mensen selv om man er gravid?
*tornerose* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei, jeg tror nok en kan bli litt småkvalm av pilleslutt, kroppen reagerer jo på så mye. Men sterk kvalme er jo noe annet og i 3 uker.... hmmm, jeg hadde sett d litt ann og hvis d ikke gir seg kan du jo høre med lege om dette er normalt (sånn for sikkerhets skyld).... så slipper du i alle fall å gå å tenke så mye på d... Det med mensen selv om man er gravid er jo sjeldent, men d skjer jo..... kanskje kvalmen gir sg når du har hatt menstruasjonen noen dager... uansett lykke til :-)
snuppedulla Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hei du, jeg sluttet også på pilla nå 4 desember og har også ikke vært i form etter det, magen rumler, har vært litt kvalm osv. Mensen kom i går så da er jeg ikke gravid iallefall!! jeg trur også det er normalt at kroppen blir litt annerledes med en gang man slutter...
*Lykkeliten* Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Da er vi flere gitt..=) Sluttet med pillene i begynnelsen av desember.. skulle hatt TR 21 eller 23 desember.. Men ho kom først idag!!! ARG!! Skulle ta testen imårres..( ååå!!! Har hatt masse gravid symptomer, har jo en fra før så jeg kjenner de igjen. =) Testet 3 januar, den var negativ! Men hadde jo fortsatt håp da, til idag! Med forrige så testet jeg ikke positivt før i uke 6.. =) Vi må følge hverandre å se hvordan det går!? =)) Skal dere prøve denne mnd? ) Det skal vi! =) LYKKE TIL! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå