Gå til innhold

er så forkjølet :( noen som har råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt en forkjølelse lenge nå som ikke vil gå over. er så tett i nesen og så vondt i halsen at stemmen er borte.

siden jeg er gravid så kan jeg ikke ta noe av de vanlige tingene enn kan ta som skal hjelpe ved forkjølelse. som rød solhatt for eksempel.

har prøvd varm solbærsaft og te og siden nasen er så tett har jeg stort forbruk har nasespray, både saltvann og litt otrivin.

er det noen som har noen gode råd til meg? :)

er så lei nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis c-vitaminrik mat,evnt ta en c-vit tablett om dagen....jeg nevnte for jordmor at jeg hadde tatt en sånn svensktablett (1g istedet for 200mg) og hun sa det var helt iorden og ikke farlig,men om jeg virlkelig ble forkjølt ville det være verre...også kan du ta en kjele med vann og et par dråper peppermynte og "dampe" hodet med en håndkle over,løsner det meste,pluss at det er bra for huden... :)

Skrevet

er ganske normalt når en går gravid, men jeg tok tesje med honning å sugde på, gikk over faktisk;)

Skrevet

glemte neste å ta med at det er genialt med ullsokker,har det på døgnet rundt når jeg er forkjøla,veldig effektivt om natta,men regn med å måtte vaske sengetøyet oftere...hehe...

Skrevet

tusen takk jenter:)

nå skal jeg ete honning å få tak i peppermynteolje:) c-vitaminer tar jeg allerede;)

Skrevet

før du legger deg skal du ta eit par t skjeer med sitron saft fra den lille gule flaska...da trives ikke bakteriene i halsen og dei forsvinner på bare noen dager vist du gurgler og gjentar dette morgon og kveld,gjerne etter du har spist noe også! ikke spis søtsaker(sjokkolade) osv for da trives bakteriene:( spesielt melk= fy fy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...