Gå til innhold

Noen her som har pusset opp badet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gjøre det nå, er ikke besatt av dyre ting men vil jo ha det litt modernt men trenger langt ifra de dyreste tingene.. har kontaktet comfort er disse dyre og bruke?

vi har et budsjett på 100.000 kan ikke gå over det, det er litt fukt på badet men ikke mye men nå taes nå før det blir verre.. noen som vet om noen rørleggere eller firma som ikke koster en formue?

Meget takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en telefonrunde og sjekket priser hvis jeg var deg :o)

Skrevet

Hva skal dere fikse opp? Alt? Legge fliser? Legg om rør? Antall m2?

Når du får tilbud fra rørleggere MÅ du ikke kun se på sluttresultatet, men også sammenligne innholdet. Et bindende anbud er best, for da får du ikke noe overraskelser.

Mange lite seriøse rørleggere sender ut anbud, kunden takker ja og så kommer masse ting i tillegg som små deler som ikke var inkludert i prisen. Så pass deg!

Hvorfor jeg vet det, for jeg er kone til en seriøs rørlegger :-)

Comfort er et kjede som ikke er det billigste...

Skrevet

Hva med aa gjoere noe av arbeidet selv? Vi pusset opp badet og mannen min boret opp gulv og gjorde klar for varmekabler, la membran og fliser og ellers alt av arbeid som ikke MAA gjoeres av roerlegger/elektriker. Han fikk god veiledning underveis av min far som har laget mange bad, og resultatet ble veldig bra! Vi kjoepte i tillegg alt utstyret selv, og fikk masse bra utstyr paa tilbud (bl.a. porsgrund innredning). Det viktigste er aa ha god tid til aa gjoere dette, og fagfolk som kan komme naar DU trenger det! Vi pusset i alle fall opp vaart (lille) bad - totalrenovering - for ca 60 000kr - inkludert roer- og elektrikerarbeidet.

Og ja, det er MANGE userioese roerleggere der ute. Jeg hadde 5 forskjellige paa befaring, og noen sa mye rart og gav sinnsyke priser. Faa noen anbefalt er mitt raad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...