Karina68 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Etter 4 forsøk på Stork byttet vi til Nordica- og på 2 forsøk der med "mild" hormonbehandling (2 stk Pergotime fra syklusdag 3-7) så ble det positiv test i julen. Jeg blir 40 til sommeren, så det begynte å "haste"litt. Skal på første ultralyd om 14 dager- og er spent på om det er mer enn 1 (hadde 2 store egg). Nå får vi bare håpe at knøttet klamrer seg fast!! Vil bare si til dere andre at dere må stå på- vi har brukt 1 år på dette inkludert alle undersøkelser (lapraskopi etc)- det gjelder å ikke gi opp!! Benytter anledningen til å takke for info på denne siden som gjorde at vi byttet til Trolle på Majorstuaklinikken og Nordica (men vet jo ikke om det hadde lykkes også på Stork da...).
Tjorven1 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Å så fantastisk! Gratulerer så mye, så spennende - det er vel 2 stykker der inne om Dr.Trolle så to fine egg... (var han ikke søt?) Lykke lykke til - hvor langt er du på vei? Hvordan er formen din?
Karina68 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Takk og takk. Enig i at han er søt på et vis- hehe. Er ikke kommet langt- 6 uker bare- og er veldig spent på denne ultralyden om 14 dager altså. Formen er fin- og humøret er på topp- så får vi se om det holder til mål:)) Har jo vært litt variabel i humøret etter x antall negative tester kan man si.
Karina68 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 ...glemte helt å si lykke til til deg også- så først nå at du skal på UL til uken. Da er vi vel ca like langt tenker jeg:))) "Karina"
Tjorven1 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Takk :-) Ja, du er vel 2 uker lengere på vei en meg. Dette blir spennende! Og denne helgen her er det en del som skal teste, så jeg er så spent hvordan det går med dem. Hold oss oppdatert, husk vi skal ha et stort barseltreff til høste!
Rakel64 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer og lykke til! Det er så godt å høre om de som lykkes, så vet vi som sliter at alt går bra til slutt, vi må bare være litt tålmodige....
En til kansje?!? Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer!!! Tidenes julegave tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå