Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har en nydelig sønn på 4mnd, men han bare sutrer og sutrer og sutrer hele dagen. Må bære han hele tida,får ikke gjort noe, får ikke en gang spist i fred. Hva gjør jeg galt!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 skjønner du blir frustrert av det ...men du jør nok ikke noe galt noen babyer er mere sutrette en andre.. har venninder som har super blie unger og andre som suttrer hele tiden.. så lenge du har prøvd alt mat,bleie,sove å alt det så er det vel ikke så mye å jøre.. men er vel sikkert bare en periode ,går nok over..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Offamei, jeg vet det er slitsomt! Mini har egentlig vært ganske grei hele tiden, men etter julen og "fang til fang" sitting, kan han ikke ligge alene.. Men- jeg holdt ut i 3 dager med konstant sutring og lot han ligge for seg selv, og nå går det bra igjen.. Lar han sutre og grine litt jeg.. Men tar han selvfølgelig opp hvis han gråter ordentlig.. Funker greit her, orker ikke bære på han hele dagen, nok av ting som må bli gjort..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Min lille sutrer også innimellom. Slutter med engang når jeg bærer litt på han. Men noen ganger så gjør han det fordi han er trett. Å da legger jeg han i lekegrinda, gir han sutten, tar tak i føttene å rugger de litt. Da roer han seg ned etter litt, å da sovner han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå