wireless wife Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jenta mi får tenner, og hun har blirr skikkelig rar i magen i samme slengen. Jeg regner med det har en sammenheng? Hun har veeeeldig løs avføring gjerne ti ganger hver dag. Så er neste problem at hun har blirr VELDIG sår på lille stumpen sin av det. Hun griner og griner. Stakkars hun er helr illrød og hoven og har nok veldig vondt. Hun vil bare sitte på armen min, men da sitter hun jo på stumpen og det gjør vondt. Hva kan jeg gjøre? Det er så grusomt å høre de såre klynkene hennes og ikke kunne gjøre noe. Hvilken salve er best? Er det noen som har bedøvende effekt? Sist smurte jeg med basimysin istedet for sinksalven jeg vanligvis bruker (gikk med en hel tube nesten, de er jo så små og ikke beregnet på så store områder) fordi den er bedøvende for henne. Hva er best?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja, det er en sammenheng med tannfrembrudd og diare. Når mine er så har jeg slltid lufttørket og hatt et TYKT lag med sinksalve. Hjelper ganske bra her, men det må være et tykt lag.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 La henne ligge uten bleie på et tisselanken eller håndkle, det blir litt mer vask men hva spiller det for rolle. Luft er det aller beste for såre barnestomper
Gulosten™ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hva heter den da.... Inytoyol? Eller noe sånt:P Og bade i olje og lufttørke, la henne ligge på håndkle uten bleie på så lenge som mulig. Vask med Mesoftkompresser, eller bare skyll henne under springen/dusjen...
Boulengerina Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 her funker potetmel og lufttørking best
wireless wife Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Ja det hadde vert det beste med luft. Men hun er litt treig med tenner, er snart 1 år, så hun ligger ikke akkurat stille på et tisselaken nei. Det er litt dumt å ha en salveinnsmurt stump uten blere i klartrende rundt i sofaen og ellers rundt i huset. Er noen av de nevnte salvene bedøvende nå som hun har vondt?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Jeg mener selvfølgelig at hun skulle være uten salve å da, men det er klart ligger hun ikke still så er det jo ikke så greit å få diarebæsj i sofaen eller slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå