Gå til innhold

Arbeidslysten kom over meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg benyttet anledningen til å hive ut julen og komme i normalt gjenge igjen i heimen. Det er nydelig å sitte her i rent hus og kjenne at vi har hatt en koselig jul sammen med familien. :-)

I natt fikk vi sove godt da lillegutt fant ut at han faktisk klarte å sove to tretimers økter i egen seng, istedet for bare en time om gangen :-) Følte meg nesten uthvilt når jeg måtte opp i 8-tiden idag!

Nå er det full fart med skole igjen. Eldstejenta er reist tilbake til internatskole og vi er spent på hvordan det vil gå. Hun var i kontakt med fastlegen i juleferien og fikk pratet litt om alt som hadde blitt vondt og vanskelig. Sa når hun reiste, at hun var innstilt på å klare seg gjennom året. Men det vi av erfaring nå vet er at humøret skifter og plutselig er hun helt i kjelleren uten at vi nødvendigvis oppdager det når vi er hjemme og hun der. kjenner at jeg bruker krefter på å bekymre meg, men vet samtidig at det er nytteløst. Hun forteller oss det hun selv bestemmer seg for at vi kan vite, - og for resten må vi bare håpe at det går henne vel.

Nå tror jeg bare jeg vil sitte og vente på snøfallet de varsler over sørlandet i helgen! Tiåringen gleder seg til å finne fram ski, så vi får håpe det blir liggende noen dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig, du er jammenmeg flink!!

Vi har hatt trøbbel med å få lillemor på 2 1/2 til å stå opp til vanlig tid denne uka. Hun vil helst ligge og kose seg i senga til 9... Deilig å ta det litt rolig sånn like over nyttår, men kanskje litt dumt at mammaen kommer på jobb ved 10-tiden hver dag :)

Håper det ordner seg for datteren din, det er ikke lett å være tenåring (og ikke tenåringsmamma heller)...

Sender en hilsen "hjem" til sørlandet! Vi var jo der i juleferien og jeg lengter tilbake allerede :)

Skrevet

Kan forstå at dere er spente på eldstejenta deres.....ikke rart i det hele tatt. Som regel så lander de med bena først, selv om vi mammaer er verdensmestere i bekymringer og vonde tanker om hvor dette skal ende;-) Det er vårt lodd i livet tror jeg..........Og det kan jo alltids være verre, det er faktisk sant altså! Mer og mer har jeg skjønt:-)

Nyt snøen og leken, stol på at hun klarer seg bra og nyt et spennende 2008:-)

Skrevet

O arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand møte....

Kan du sende over noe arbeidslyst til meg... For jeg sitter i et rotekaos uten like...

Håper det går godt med eldstejenta di!

flott at lillegutt begynner å skjønne viktigheten med søvn for sine foreldre. Det er deilig å få seg noen ekstra minutter og timer på søvnkontoen..

Lykke til med skigåing, høres veldig kjekt ut. Innser av vi bor på feil kant av landet..

God helg

Skrevet

tenker det er deili med nyvaska hus og juleting godt pakka ned til neste år!

Sjølv tek eg vekk jula 14. dag jul som vi kallar det, so det bli et par dagar til.

lykke til med tenåringen, håper alt går fint!

Her i vest har vi snø ,men det har ikkje blitt skitur på oss enda likevel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...