little_pony Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 snakker om og være frekk,var på legekontoret og skulle bestille legetime,for og få sjekket hvor langt jeg er,så sitter det en i skranken og spør om jeg virkeli skal ha barn i gjenn og guttn min er godt over tre år,jeg blir strax 23,og maser videre om at ungdommer ødelegger livet med og få barn så tidli og to så tette..alle som satt på vente rommet hørte dette,jeg følte meg rimeli paff da hun begynte og klage..men legetime fikk jeg omsider
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ehh... er det personen i skranken som sier dette??? Er det mulig å være så frekk da.... Sikkert bare sjalu..
Venter på 3_de spire Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Det hadde jeg klaga på!!! En person som jobber på en slik plass SKAL vite hvordan man skal oppføre seg overfor pasientene. Ble helt sjokka jeg av å lese dette... Drittkjerring!!
Venter på 3_de spire Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Var hun i skranka jeg mente var Drittkjerring altså, om noen er i tvil..
mammamamut Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Si det til legen din når du kommer på timen! Man skal ikke oppføre seg slik!! Håper du gir beskjed!
little_pony Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 jepp hun satt i skranken..bøyde seg frem og snakket høyt
Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Det hadde jeg sagt i fra om til legen når du skal dit. De kan ikke ha slike folk i skranken. Frekt og stygt gjort ovenfor deg!
little_pony Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 ja skal gjøre det,ble så paff når hun begynte med at dagens ungdommer ikke vet va de vil si og få barn og bla bla om utdannelse og hva vi har og tilby barn..
Jannamor Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 jævl drittkjerring!! håper du skjelte henne ut!! det hadde garantert jeg gjort og klaget!! nå er jeg sprekkferdig av sinnahormoner da.. skal ingenting til hihihi nei kjeft litt på sånne idioter
little_pony Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 jeg sa unskyld meg,enten burde du se til h.....og finne deg en annen jobb for med den instillingen i det yrket som du er i,går det ikke ant og oppføre seg slik.
Zikosu og William Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 nei,fyttirakken for en oppførsel!!!!be henne se det programmet som skal begynne nå som heter unge mødre,i reklamen der er det ei som forteller at hun var 14 første gangen,DET er ungt...men du var tross alt 20 som jeg forstår det....syns ikke det er for ungt hvis du følte deg klar da og det er absolutt ikke for tidlig med en til nå,syns heller det blir for dumt med attpåklatter....jeg hadde definitivt sagt meninga mi og sett ørene hennes flagret!!!
mamman t o.a Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 er det virkelig lov??? på legekontoret der jeg tar alle blodprøver ol.er det kjempe hyggelige og spør om hvordan det går ol... skulle ikke tro at helsepersonel har låv til sånt
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Er det mulig? :-O Hadde sendt klage på hu, aldri morro og dra til legen men når man blir møtt på den måten får man jo aldri lyst og bestille time igjen.. Og hva i h... har hu med at dere skal ha en til da? Er da deres valg og ikke hennes..
Tante Bassa Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Gi beskjed til legen din, regner med at h#n er hennes sjef. Det var veldig uprofft av henne. Er selv med. sekretær og det kunne ikke falle meg inn å si noe sånt til en pasient.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 unnskyld meg, men: fy faen at det går ann!! sånne folk skulle ikke fått lov til å jobbe på et legekontor! den kjerringa der har vel ingenting med hvor gammel du er og hvor mange barn du har/får, er det mulig?? jeg hadde klikka vinkel, hadde det vært meg... du burde klage på dette, ta det opp med legen din eller noe. ble helt sjokka jeg nå :s ikke bry deg, personen som sa dette er jo nødt til å ha serriøse problemer. eller kanskje bare missunelig? i hvertfall, jeg synes ikke du er for ung til å ha to små barn, bedre med en ung og sprek mamma, enn en gammel og daff mamma!
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 fy fader! uansett hva slags mening hun har om pasienters valg, har hun ingen rett til å uttrykke dem! hun bryter sine yrkes etiske regler! jeg hadde en konfrontasjon med sekretæren på mitt legekontor i høst da hun oppførte seg SÆRDELES usensitivt i forbindelse med min søsters død. Fastlegen min fikk vite om det, han har snakket med sekretæren om at slik oppførsel ikke er akseptabel og jeg fikk telefon fra både legen og sekretæren med unnskyldning! det var så deilig å få sagt ifra og vite at det ble gjort noe med! nå er det helt ok å dra dit og vi er høflige mot hverandre! godt å ordne opp med en gang. bare siifra om slikt, når du drar til legen er det fordi du trenger hjelp, ikke forhåndsdømming og hån! det bryter med moralske og etiske regler helsepersonell skal følge!!!!
kropp Skrevet 4. januar 2008 #17 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hørte om ei som ringte legekontoret og skulle ha førstetime. Dama i skranken sa: " Skal du beholde barnet da eller haster det med time?"
kropp Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Hun er ei sur og grinet kjerring som blander seg i litt for mye og ikke passer på et legekontor! Alle som bruker dette legekontoret snakker om henne!
little_pony Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. januar 2008 ja minner meg om da jeg var på NAV da jeg var og sporte etter engangsstønaden med den første ungen,da var jeg 18år og da svarte hu kjærringa om jeg satt der og krevde penger,(var 6mnd på vei)du kan ikke sitte her og kreve penger enn om du mister da?om du sitter og lyver så skulle leite meg opp omså d va d siste hun gjorde...sjokkert over folks oppførsel
mamma`n til nurk Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Grunnen til at de spør om du skal beholde barnet er for å få skaffet en time så fort som mulig hvis man skal ta abort. Ofte så er det jo noen ukers ventetid på legetimer som ikke haster, spesielt hvis legen har mange pasienter. Tror ingen spør for å være frekke, men noen ganger kan det høres sånn ut.
little_pony Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 4. januar 2008 hun spurte ikke om jeg skulle beholde,det var mere:huff huff alle disse unge jenten som får,skal du virkeli ha en til,du som bare er 23 år å bla bla ingen tenkte på utdannelse lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå