Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har ett surt dilemma når det gjelder å velge forlover.... Det har seg sånn at det er ei venninne som har hjulpet meg veldig mye når det gjelder å planlegge og komme med tips til bryllupsplanleggingen. Vi sankket som forlover her om dagen og jeg sa at jeg synes det var litt vanskelig. Hun svarer med at: "jeg blir ikke sur asså om du velger noen andre enn meg...." Nå sitter jeg med en vond klump i magen fordi jeg vil egentlig spørre vår felles venninne som jeg har kjent mye lenger.... og jeg vet at det kommer til å bli konflikter mellom flere jenter i gjengen fordi alle ser seg selv som en fullverdig forlover da denne venninnen som jeg siterte over fortalte meg om en fest de hadde hatt som jeg ikke var med på at flere hadde sagt at de "forventet" seg å bli valgt og hadde gitt grunner til hvorfor... Hjelp... hva gjør jeg?? kan jeg velge mamma som absolutt har stått meg nærest??
LinTin Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor ikke velge begge to? Jeg hadde samme dilemma, stod mellom min søster (som jeg var forlover til) og min beste venninne. Jeg klarte ikke å velge og har valgte derfor begge to. Ikke helt tradisjonelt kanskje, men det er ditt bryllup og du som bestemmer:) Velger du begge to slipper du dårlig samvittighet og begge forloverne blir fornøyd:)
Vannmann35 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Er mer og mer vanlig i dag og velge to forlovere. Både jeg og samboeren har to. Dessuten har jeg en tredje god venninne som toastmaster :-) Ingen kan forvente å bli valgt som forlover - du kan tross alt ikke velge alle...
Jannamor Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 synes ikke du skal velge på grunnlag av hva dine veninder synes, men på hva du trenger og ønsker av en forlover. Har du innerst inne bestemt deg for denne veninden, så velg henne. eller fler? eller hva med et forloverteam? hvor alle hjelpes ad, og den venninden du snakket om som du har kjent lengst skriver på papirene? da kan du delegere litt og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå