Gå til innhold

Ungen min var med i kollisjon i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min og gullgutten min var på ishocki kamp i går,på hjemveien var det et kvinnfolk som kjørte på bilen barfra.Skaden var ikke stor,men det var fordi faren min gav ekstra gass på bilen sin.Glad at det bare ble små materielle skader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har sjedd oss også. Men hvorfor i det huleste er det nesten utelukkende kvinnfolk som kjører på en i baken. Det kan jeg ikke skjønne

Skrevet

Vi har også opplevd det. Kun med mannfolk.

Flerparten kjørte vogntog!

Skrevet

*Bluberrypai*med spire=)

Hvor har du det fra?

Jeg har selv kjørt i en annen bil bakfra 2 ganger. Den ene gangen var det en alkoholiker som først blinket seg ut av en rundkjøring, men ombestemte seg i siste liten og kjørte videre (mao mistet jeg litt av avstanden til han) Deretter bråstoppet han i akselerasjonsfeltet på vei ut på E18, å da smalt det litt kan du si. Ok, jeg kjørte på han, men han kjørte som ei forvirra ku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andre gangen klarte jeg å stoppe, men MANNEN bak meg så ikke det, så han smalt i ræva på meg, som smalt i ræva på neste, å han inn i neste der igjen.

Kan også legge til at jeg 2 ganger har blitt rygget på av mannfolk ;-)

Skrevet

Erfaring. Det er mannen min som har suttit bak rattet de ganger vi har blitt påkjørt, men han har stått stille eller kjørt veldig sakte fordi det er rushtrafikk og kø. Han har ikke kjørt som ei forvirra ku som du beskriver.

Vel ingen av gangene har jo du vært direkte skyld i det som har skjedd. Men 5 av 5 ganger i er blitt påkjørt bakfra har det suttit en dame ved rattet. 3 av 3 ganger vi er blitt påkjørt fra siden har det suttit en man bak rattet. Så min erfaring er at damer er minder oppmerksomme og holder generellt for lite avstand i trafikken. Imens mennene er for agressive i sin kjørestil og derfor smeller rett inn i siden på oss

Ps ingen av gangene har vært vår skyld

Skrevet

Påkjørt 8 ganger og ingen av gangene hadde du skyld?

Hviler det en forbannelse over deg eller.

Skrevet

Ikke meg, mannen min, jeg har aldri blitt påkjørt selv=)

Og jeg har vært med alle ganger utenom to, så jeg vet at han kjører forsvarlig.

har fått hørt fra flere at det må være en magnet i baken på bilen vår....hehehe...ellers så kanskje en del er missunnlige på at vi har bmw....hehehe.....så dem vil ødelegge den for oss;-P

Skrevet

Ja, sikkert det siste.

Dritmisunnelige. *risterpåhodet*

Skrevet

Ja tror du ikke det.....hehehe...;-P

Neida, vet ikke helt hvorfor, han er sikkert bare uheldig, stakkarn. Det er like kjedelig hver gang bilen må på verkstedet, bare greit at det ikke er vi som står for regingen.

Skrevet

Å fy pokker!!!!!!!!!!!!! Tror jeg ville vurdert kollektiv transport jeg :-(

Skrevet

Husker ein gong me var hos mormor og skulle svinge inn til dei, pappa kjørte og me måtte vente på bil som kom i mot sida me skulle krysse vegen.

Plutselig hører eg pappa banne og smeller bilen i første og hoppar nokon meter frammover. Dama, ja det var ei dame, la ikkje merke til at me sto stille, det er oversiktelig der. Men pappa skjønte at ho ikkje kom til å stoppe så han fikk hoppa seg vekk fra ho og kasta seg ut i sida mens ho bremsa som bare det, oppdaga at me sto stille og blinka litt seint. Hadde ikkje pappa sett det så hadde det smelle godt. Eg er ikkje så oppmerksom på bilar som kjem bak meg.

Det er noko drit å bli treffe i rompa, har ikkje kjørt inn i nokon og har heller ikkje blitt treffe av nokon. Men det er skummel påkjørsel når dei kjem bakfra.

Godt det gjekk bra med alle da.

Skrevet

jeg må le av at noen faktsik har greid å bli påkjørt 8 ganger. Det er ikke dere som er litt for lite oppmerksomme i trafikken da og faktisk kunne avverget situasjonene selvom det ikke teknisk sett var deres skyld?!

har aldri blit påkjørt verken den ene eller andre veien.. men jeg har rygget inn i en bil som var i blindsonen min når jeg kjørte en 9-seters buss når jeg bodde i usa. sukk. flaut synes jeg.

Skrevet

Hehe, tenker jeg og.

Vært mange ganger jeg har sittet på med min mann hvor vi nesten har blitt påkjørt, men han har unngått det fordi han er så veldig oppmerksom. Det betyr ikke at alt kan unngås, men en del kan nok det.

Jeg må ærlig si at jeg tviler på at jeg hadde kommet meg unna like greit som min mann har klart det...

Skrevet

Jeg har blitt kjørt på 2 ganger, begge gangene av mannfolk, så det er slett ikke bare kvinnfolk som kjører borti enn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...