Gå til innhold

Er det flere enn meg som

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke skal ha flere barn?

eller så å si stenger fabrikken for godt:)

Mit er fabrikk er nemlig stengt etter dette oppdraget aldri mer graviditet for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her er det stopp etter at 2. mann kommer, vi har termin 7. februar.

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha flere barn jeg heller - to er nok for oss. Men jeg har nå ikke tenkt å gjøre noe "drastisk" for å stenge fabrikken her, men planlegger absolutt ikke med flere barn. Har rundet de 35 år og synes ikke jeg orker å forlenge "småbarnsperioden" i mange år til.

Skrevet

he he det ble satt i spiss dette med fabrikk stengingen! Jeg er et år eldre enn deg og dette er da nr. 5 så jeg føler jeg har fullført mitt samfunns bidrag hva det angår formering ler:))

Nå blir det mye kos med barna venner og kariere+ litt voksentid for meg selv og gubben i forrm av trening godmat vin og naturopplevelse!

Å sånn jeg gleder meg til alt jeg har i mine tanker men først av alt ser jeg frem til å møte mitt lille vidunder og amme henne i ett år!

Det er jo ikke lett å si at man aldri skal få disse søte tannlause vesener men ett sted går grensen og for min del er det over!!!!!!

Lykke til jenter;)

Skrevet

Nr 2 er på tur, og der blir det stopp

Skrevet

Fabrikken blir i allefall lagt ned for en stund! Tror det holder med to................meeeeen kanskje blir det en nr 3. Må i allefall vente med det en 4-5 år. Så se det an. Synes jeg har vært gravid og ammet i en eeeevighet nå, skal bli godt å bli seg sjøl igjen ;-)

Skrevet

Kan du ikke skrive hva innlegget skal handle om i overskriften, så slepper vi å trykke inn for noe så uinteressant som dette! Da kan vi velge!

Skrevet

Kan ikke du drite i å være her hvis du syns det er så forferdelig å lese noe du syns er kjedelig...?

Skrevet

Akkurat som du har dine kvasse meninger om meg så har eg kvasse meninger om noe! Det eneste jeg ba om var at hun begynte å presentere innlegget i overskriften! Nei, jeg ahr like mye rett somd eg å være her, lurer på ting jeg også, men viss folk hadde skrevet emne i overskriften så hadde d gått mye kjappere her inne. Ikke alle som har all verdens tid på å lese alt slags pjatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...