JANUAR GLEDE Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 ikke skal ha flere barn? eller så å si stenger fabrikken for godt:) Mit er fabrikk er nemlig stengt etter dette oppdraget aldri mer graviditet for meg!
Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja, her er det stopp etter at 2. mann kommer, vi har termin 7. februar.
nungo Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Tror ikke jeg skal ha flere barn jeg heller - to er nok for oss. Men jeg har nå ikke tenkt å gjøre noe "drastisk" for å stenge fabrikken her, men planlegger absolutt ikke med flere barn. Har rundet de 35 år og synes ikke jeg orker å forlenge "småbarnsperioden" i mange år til.
JANUAR GLEDE Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 he he det ble satt i spiss dette med fabrikk stengingen! Jeg er et år eldre enn deg og dette er da nr. 5 så jeg føler jeg har fullført mitt samfunns bidrag hva det angår formering ler:)) Nå blir det mye kos med barna venner og kariere+ litt voksentid for meg selv og gubben i forrm av trening godmat vin og naturopplevelse! Å sånn jeg gleder meg til alt jeg har i mine tanker men først av alt ser jeg frem til å møte mitt lille vidunder og amme henne i ett år! Det er jo ikke lett å si at man aldri skal få disse søte tannlause vesener men ett sted går grensen og for min del er det over!!!!!! Lykke til jenter;)
fullrulleihuset Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Fabrikken blir i allefall lagt ned for en stund! Tror det holder med to................meeeeen kanskje blir det en nr 3. Må i allefall vente med det en 4-5 år. Så se det an. Synes jeg har vært gravid og ammet i en eeeevighet nå, skal bli godt å bli seg sjøl igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Kan du ikke skrive hva innlegget skal handle om i overskriften, så slepper vi å trykke inn for noe så uinteressant som dette! Da kan vi velge!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Kan ikke du drite i å være her hvis du syns det er så forferdelig å lese noe du syns er kjedelig...?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Akkurat som du har dine kvasse meninger om meg så har eg kvasse meninger om noe! Det eneste jeg ba om var at hun begynte å presentere innlegget i overskriften! Nei, jeg ahr like mye rett somd eg å være her, lurer på ting jeg også, men viss folk hadde skrevet emne i overskriften så hadde d gått mye kjappere her inne. Ikke alle som har all verdens tid på å lese alt slags pjatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå