Gurine Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hadde vært veldig takknemlig om du tok seg tid til å se litt på meg/oss. Jeg ønsker sterkt et barn til, har to jenter fra før. Men sambo vil ikke ha flere. Men han hopper ikke bestandig av i svingen, så tror ikke han er så veldig redd for et "uhell" heller. Tror det skulle gå greit om jeg ble gravid.. Så her går jeg og håper og drømmer, og kan ikke annet Kan du se om dette er noe det er noen hensikt at jeg håper mere på liksom? Ser du flere barn på oss, og evt når blir jeg gravid og hva kjønn får vi? Jeg er også sykemeldt for tiden, og lurer på hvordan helsa vil være i fremtiden, og om det blir en ordning med tanke på jobben og NAV, og hvordan økonomien blir. Dette er ting som bekymrer meg. Dere som spår snakker en del om det å visualisere, tenke positivt osv. Er ikke så flink til det jeg, skulle gjerne vært mer positiv /: Men men. Jeg er født 18.11.75 Han er født 04.02.75 Tusen tusen takk om du tar deg tid. Vennlig hilsen meg
Gurine Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Forsøker en liten dytt jeg. Ikke meningen å mase altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå