♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Advarsel: Oppgitt og litt syting... Hele to fulle dager på jobben og sykemeldt...Men er bare det til og med mandag og da skal jeg be om 50% sykmelding..Vil ikke være hjemme i to mnd...Så blir artig når min skiftleder skal ringe og høre hva som skjer...Men sånn er det når jeg ikke klarer å snu meg i senga eller gå mer eller mindre "normalt"... Har stått på jobben, jobber i butikk med mulighet for å sitte, men har vært så lite kunder at jeg ikke har fått sittet, for de andre (kollegaer og skiftleder) har måttet legge ut varer som ikke ble gjort tidligere eller at de skal bygge på områdene sine..Da blir jo jeg satt til siden...De sier at jeg skal si i fra når jeg må sitte, jeg gjøre det, men da kommer de med sånne som at må gjøre det først, skiftleder sa at dette må gjøres nå, Du kan få sitte etterpå ovs...Da er det jo litt i det seneste laget... Så nå venter jeg på at skiftlederen min skal ringe meg da, så jeg får fortalt henne hva som skjer videre...Hun kommer ikke til å bli blid, men det får heller være...Skal ta vare på meg selv nå altså...Ikke har jeg kjent noe spesielt med liv heller i de siste dagene, så er jo litt bekymret pga det også...Men det kan komme av at jeg har jobbet og er sliten/har vondt at hun er så stille i magen..Men kan vel kanskje tenke meg at hun sparker litt minst 10 ganger gjennom hele dagen...Tror jeg..=o/..Husker ikke...Men får vel 4-7 dult hvis jeg ligger rolig i en time...Skal se om jeg tar en tlf til føden senere idag og høre med dem, hvis hun ikke beveger seg mer nå i dag...Får heller bli litt hysterisk... Er 31+1 i dag... Hehehe..Litt morsomt da...Sambo sa jeg skulle ringe jordmor/lege da...Så han er nok mer bekymret for meg enn jeg er...hehe..Godt da...Må innrømme det..hadde han ikke ringt og sagt at jeg skulle ringe jordmor/legen så hadde jeg vel vært på jobben nå... Er litt lei meg fordi jeg måtte kaste inn håndkle allerde...Hadde håpet å jobbe 100%-50% ut januar, men ser dårlig ut det altså... Hmmm, tror dette ble litt langt og veldig komplisert forklart men håper dere skjønte noe da...
sebastian + en til Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt. Det er nå det er viktig at vi tar vare på oss selv og babyen.Jeg står selv i butikk og klarer ikke det noe særlig lenger. Vi står på murgulv hele dagen uten muligheter for å sette oss ned. Det kommer varer hele tiden som skal pakkes ut ,fylles på. Pluss at kundene skal jo også ha hjelp, Jeg får så vondt i korsrygg, under bena og får voldsom hevelse i bena. Nå driver jeg butikken selv,så jeg har ikke dårlig samvittighet ovenfor noen andre sjefer. Men som kvinnelig sjef så har man nok/ bør man ha forståelse for at graviditeten kommer i første rekke. Mener ikke at det i seg selv er en sygdom, men når man har en belastende jobb i forhold til graviditet så bør man ha forståelse for det. Men jeg er enig i at det er lange dager også hjemme....jeg har 9 uker igjen. Og er litt rastløs de dagene jeg ikke har noe å finne på. Klarer liksom ikke helt og "bare" slappe av på sofaen. Jeg merket når jeg ble sykemeldt at det ble mer liv i magen, det kan jo kanskje ha noe med at når jeg jobbet og var i bevegelse hele tiden så vugget jeg babyen i søvn:) Nå derimot, er det fullt liv, det buler alle veier.
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Hehehe...Ja, sånn var det når jeg ble sykmeldt rett før jul...Stille og rolig...Men så ble det fullt av liv...Hun beveget seg masse på kvelden når jeg la meg men dette ble jo forandret på...Så fikk vekke klokke om morgenen i stedet... Men nå, får ikke liv i henne...Sikker på at jeg prøvde alt i går jeg...Men hun ville ikke røre noe spesielt på seg...vet han hun krangler litt når jeg lener meg fremover for da blir det litt i klem...hehehe... Men ja, synes de kunne ta litt mer hensyn uten at jeg måtte si i fra hver gang...De vet jo at jeg har vondt, men nå er det ekstremt at jeg nesten begynner å grine...Skal ha henvisning til fysio på mandag...Men får se hva som skjer...Men vil ikke sykemelde meg 100% helt ennå...Vil som sagt jobbe litt... Håper du blir litt bedre da...Jeg er får dårlig samvittighet for ingenting...Og ikke lett nå som jeg er enda mer følsom...Begynner nesten å grine for ingenting...menmen...Snaaaart over...=o) Tusen takk for at du tok deg tid til å lese....=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå