Mamman til AM&JS Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Kveldsvakt i dag....dagvakt i morra og kveldsvakt på søndag.. Jaja..sånn er det når man jobber i helsevesenet...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Skal jobbe natten i dag og i morgen.. =)
Mille** Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Nei, denne helga har jeg fri i 4 dager, neste helg har jeg helgevakt, men jeg jobber aldri fredager når jeg har helgejobb, kun lørdag og søndag. Har bare 2 fredager på hele turnusen min (6-ukers), og 2 mandager. Er veldig fornøyd med turnusen min ja. ;o) Ha en fin arbeidshelg da. )
Frk. V *juli-11* Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jupp, kveld, dag, mellom. blæh.. Som sambo sier, har det gått 3 uker allerede? jobba ikke du forrige helg? Går alt for fort..
Mamman til AM&JS Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg jobber alltid fredager når jeg jobber helg...noen ganger mandag også..(6 ukers turnus her også) Men jeg jobber bare fast 50% da..så har 2 hele uker fri i løpet av 6 uker..så jeg vil vel si meg fornøyd med turnus selv..
Mamman til AM&JS Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Ja det går veldig fort mellom helgene...spesielt her hvor mannen min jobber annen hver helg..bare vakt da, men alikevell...
Dudellidallo og Tillo Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Samme vaktene som deg, uff... Travel helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå