Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Ligget på den røde streken hele veien, men i går hos jordmor (går bare hos jordmor) var det et skikkelig hopp. NÅ er jeg plutselig øverst på den grønne streken. Hun virket i grunn litt usikker når hun målte og hun ble veldig mye mer usikker når hun skulle plotte inn krysset på skjemaet. Hun sa "Vi skal se hvordan målene er om 14 dager" Jeg er i uke 36 nå. Symfysemålet ble på 35. Noen andre som har opplevd noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg steg plutselig i symfysemål nå i uke 39, men det var bare fodri babyen lå plutselig med rumpa og ryggen langt ut, sånn som den gjør innimellom.. hadde legen målt 2 min etterpå når alt hadde sunket ned igjen så hadde det ikke blitt slikt hopp.. Kan det være derfor kanskje ?
glad i mange barn Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 alt innom det grønne feltet kan jo være normalt det er jo derfor det grønne feltet er der,men sånn plutselig økning kan jo vær at ungen ligg på tverr eller med rompa opp ,snudd seg m.m då kan man måle plutselig mange cm forskjell,men det burde jordmoren sagt noe om då,og evnt prøvd igjen noen min etterpå eller noen dager men mest sannsynlig er det ikke noe å bekymre seg over
Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Det sa ikke jordmor noe om, men det kan jo være det. Hun mener hvertfall at babyen ikke er stor. Men hvem vet. Takk for svar
Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Håper det ikke er noe å bekymre seg over. Blir spennenende å måle 17. januar. Babyen la seg godt til rette ned i bekkenet (så langt ned som det lar seg gjøre føles det som) veldig tidlig, uke 32 ca. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå