Bøllen Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Fant en i sta, men syntes den var dyr og hadde lite utvalg. (Babyplaneten). De skulle ha 100 kroner i porto selv om man bare bestillte en to pack med smokker. Også hadde de ikke wide neck som jeg trenger. Noen som har tips?
maiprins Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 hei du kunne fått alle mine, har 8 stk - bruker dem ikke lenger - vil du det? kjøpte dem i mai i år. da hadde du spart masse penger. hvis du bor i nærheten så bare stikk innom så kan du få dem.
maiprins Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 helt i tåka jeg skrev mai i år- hihi har ikke vært mai i år enda ;-) ler høyt jeg nå
Bøllen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Sikker? Utrolig snillt av deg det da. Men hvor bor du da?
maiprins Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 helt sikker! blir deppa om jeg må kaste ting jeg. blir glad om andre får nytte av ting jeg har kjøpt. jeg bor i Akershus, skedsmokorset er du interessert?
Bøllen Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg bor i Enebakk så det er ikke veldig langt unna. Og jeg er interessert idet. :-)
maiprins Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 send meg en melding, post, så får du mob nr mitt, ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå