ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Her er vi veldig avhengige hehe. Verste jeg vet er å være hjemme på besøk til mamma og pappa for de har slikt billigpapir som kjennes ut som papp. Men så er jeg på do x antall ganger i løpet av dagen også da, så tror jeg hadde blitt skikkelig sår i musa hvis jeg skulle brukt stivt papir hele tiden
snurkle Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hater for mykt papir, syns det "smuler". Blir ikke sår av vanlig papir, gnir jo ikke når jeg tørker meg liksom..
chill+enda en til Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Temmelig avhengig, men det må ikke bli for mykt. Vi bruker bare en type toalettpapir, og da kjøper vi en stor sekk som holder en goood stund.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Hvilke merke bruker dere da? Vi bruker lambi vi, har vært fornøyd med det lenge, men nå synes jeg det har begynt å smuldre...
Kaffemocca Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Ikke avhengig i det hele tatt! Vi bruker billig dopapir og det funker fint for oss=)
☆Monkey Business☆ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Vi må ha det pga ny do, stivt dopapir går ikke an å skylle ned:p
Gjest -<<- Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Ikke i det hele tatt. Etter å ha bodd i u-land er jeg storfornøyd med toalettpapir i det hele tatt. For ikke å snakke om toalett.
Himmel og hav Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Må ha lambipapir! Hadde faktisk med meg to ruller i kofferten til Hellas i sommer... Jeg slet en lang periode med sopp i underlivet som ikke ville gi seg, då var vi miljøbevisste og kjøpte dopapir av resirkulert papir. Så ble jeg tipset av en legesekretær hos fastlegen min om å bytte til nytt dopapir og siden har jeg ikke hatt sopp! Hadde jeg visst det før så hadde det spart meg for maaange soppkurer, bytting av truseslag, mange halvbrukte esker med truseinnlegg, ulike såper osv....
Topia Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Artig tråd.... Vi er avhengig. Sambo sier at det er "helt uaktuelt å bruke sandpapir på dass". Snakket med noen som fortalte at det papiret som er resirkulert er det verste papiret i rørene. De blir som en limball og satte seg ofte fast. Mykt papir løste seg opp lettere.
Mikkemafian Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Kan svare på alt til oss, bare ikke dopapiret. Her er det lambi, uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå