Gå til innhold

Hvor avhengig er du av mykt toalettpapir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi veldig avhengige hehe. Verste jeg vet er å være hjemme på besøk til mamma og pappa for de har slikt billigpapir som kjennes ut som papp.

Men så er jeg på do x antall ganger i løpet av dagen også da, så tror jeg hadde blitt skikkelig sår i musa hvis jeg skulle brukt stivt papir hele tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater for mykt papir, syns det "smuler". Blir ikke sår av vanlig papir, gnir jo ikke når jeg tørker meg liksom..

Skrevet

Temmelig avhengig, men det må ikke bli for mykt. Vi bruker bare en type toalettpapir, og da kjøper vi en stor sekk som holder en goood stund.

Skrevet

Hvilke merke bruker dere da? Vi bruker lambi vi, har vært fornøyd med det lenge, men nå synes jeg det har begynt å smuldre...

Skrevet

Ikke avhengig i det hele tatt! Vi bruker billig dopapir og det funker fint for oss=)

Skrevet

Vi må ha det pga ny do, stivt dopapir går ikke an å skylle ned:p

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Etter å ha bodd i u-land er jeg storfornøyd med toalettpapir i det hele tatt. For ikke å snakke om toalett.

Skrevet

Må ha lambipapir! Hadde faktisk med meg to ruller i kofferten til Hellas i sommer...

Jeg slet en lang periode med sopp i underlivet som ikke ville gi seg, då var vi miljøbevisste og kjøpte dopapir av resirkulert papir. Så ble jeg tipset av en legesekretær hos fastlegen min om å bytte til nytt dopapir og siden har jeg ikke hatt sopp! Hadde jeg visst det før så hadde det spart meg for maaange soppkurer, bytting av truseslag, mange halvbrukte esker med truseinnlegg, ulike såper osv....

Skrevet

Artig tråd.... Vi er avhengig. Sambo sier at det er "helt uaktuelt å bruke sandpapir på dass". Snakket med noen som fortalte at det papiret som er resirkulert er det verste papiret i rørene. De blir som en limball og satte seg ofte fast. Mykt papir løste seg opp lettere.

Skrevet

Kan svare på alt til oss, bare ikke dopapiret. Her er det lambi, uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...