Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Når fikk dere det? er snart 16 uker, å har ikke hørt noe enda...
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 uke elleve.. ca en uke etter første kontroll... ring og hør du:-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Fikk brev nå denne uken, skal inn 16 jan. Det blir i uke 20. Synes det var veldig sent, men er visst helt normalt. Du hører nok noe snart=)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Ja, jeg fikk den også rett etter at jeg hadde vært hos legen å han sendte henvisning. Hadde ringt fastlegen å spurt, du skal jo være der nå snart;)
hmmm? Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 jeg fikk innkallelse da jeg var 13 uker på vei... men måtte selv ringe til ultralyd labratoriet fordi det hadde vært noe kluss... de sa at de ikke hadde fått henvisningen selv om min lege hadde sendt den... så noen ganger kan det faktisk være at det har blitt kluss i papirer eller noe slikt... er greit å ringe å sjekke så er du sikker ) da jeg snakket med de for annen gang var det de som ringte meg for å beklaget for at det hadde tatt så lang tid og at jeg hadde måttet vente veldig snill dame synes jeg ;o) jeg skal inn i neste uke på tirsdag... da er jeg 20+1. synes det var litt sent også men alt mellom 16-21 uker er visst normalt og innenfor "rammene"...
mamman t o.a Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 samme her... snart uke 16,men har ikke hørt noe enda:s
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk vel min... tja. *tenke* Jeg var på første kontroll den dagen jeg var 8+4, og det var den 19. november. Innkallelsen fikk jeg den dagen jeg sendte julegave til broder'n, og det var heeelt i starten av desember... 6. eller 7. tenker jeg, for pakken var i Oslo den 10. Så da tok det vel... *regne* litt over to uker? Går det mange uker fra legen skulle søkt om ultralyd til deg, ville jeg ringt enten legen eller der du skal ha UL for å høre, det skal jo i teorien bare være en liten papirmølle du skal igjennom (men av og til spiser posten brev, og av og til forsvinner ting i den papirmølla)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå