Phantom´ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Tenkte å kjøpe en lammy xl men lilleprinsen har ikke igjen i ønsket farge. Vet de selger den vanlige lammy med fast skinn i bunnen på bla. barnas hus, men xl har løst skinn og er kortere, så denne passer best i vogna vår. Noen som vet om forhandler, eller nettbutikk som selger denne?
Gutt 6 feb ;) Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har kjøpt Lammy på Barnas Hus. Er glidelås rundt skinnet, så man kan ta det av. Jeg har forholdsvis liten bag, men går helt fint. "Puffer" bare enden av posen inn i posen.
Minnie Mom Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Den som selges på Lilleprinsen selges ikke i norske butikker. Jeg har kjøpt på Barnas Hus. Den har IKKE fast skinn, det kan taes ut og brukes løst (men man kan ikke bruke posen uten skinn, jeg synes ikke det er nødvendig heller, for er det for varmt for pose med skinn bruker jeg skinn og dyne istedet). Posen på BH er ca 10 cm lengre enn den på Lilleprinsen tror jeg, men jeg fikk den fint oppi vår Teutonia softbag, er veldig myk og fin så bare å brette den litt nederst. BH har forøvrig salg på posen nå; 1.999 kr. Jeg sto egentlig og vippet mellom disse to også, men da Lilleprinsen ikke hadde sort ble det BH, og angrer ikke på det.. )
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har bestilt fra www.babyshouse.net Tysk nettside. Den koster ca 1500,- men det er før frakt (tror jeg) og før evt toll. Så aner ikke hva det kommer på til slutt, for har ikke fått den enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå