Gå til innhold

noen som skal teste seg i uke 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

hadde el 27.des trur jeg.. e så spendt. skal teste neste helg hvis ikm på neste torsdag... fler som går å venter på å teste seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde EL på omtrent samme tid som deg, og tenkte jeg skulle teste neste helg. Blir veldig vanskelig å vente, men jeg tror jeg tester neste lørdag.

Har du hatt noen symptomer?

Jeg har vært så utrolig trøtt i det siste, og veldig humørsyk.

I tillegg har jeg hatt masse stikking i magen! Føler ganske rart!

Skrevet

Jeg har ikm på søndag, tenkte å teste på mandag dersom tr ikke kommer.

Har mange symptomer (stikking i magen, kvalmen og trøtt), men stoler ikke helt på kroppen min ettersom jeg hadde de samme "symptomene" forrige pp (var ikke gravid da..)

Skrevet

hehe...ja det er rart med det hvor mange symptomer vi "lager" oss...

Jeg har vært skråsikker en del ganger, men har ikke hatt samme stikkingen som denne gangen!

Og så kan jeg plutselig bli kvalm av ingenting, men så går det over igjen, like fort som det kom.

Ble uvel hinn dagen når min man spurte om jeg kunne ta av sengetøyet etter vi hadde hatt gjester...hehe..det er jo ikke helt normalt!

jaja, om en uke og et par dager får vi svar på om vi er gravid eller bare helt klin kokos ;o)

masse lykke til

Skrevet

Skal teste i uke 3. Har el i morgen ;)

Skrevet

Hei.

Skal teste til uka. ikm den 8....... Spørs om jeg ikke tester litt før med en billig-test..... hehe, klarer ikke å vente så lenge tror jeg

Har skikkelig ømme pupper og er tørst heeeele tida... Jaja, vi får se da;)

Skrevet

jepp,skal testen neste veke,men he ikkje IKM før søndagen!

reiser te gran canaria lørdagen so skal teste før:)

har ikkje nåken av symptomane eg hadde sist ,men idag e ej vanvitti kvalme da..følest ut som eg skal spy!!blæææ...

krysser fingrane for alle her:)

Skrevet

hei lille jente...

jeg vet ikkje om jeg har hatt noen symptomer eller om de er inbilte? har vært en del oppblåst i magen, men d kan d jo være andre årsaker til... i natt sov jeg ca 9 timer, og d er jo mye til meg å være... kan jo også være fordi jeg er sliten pga at jeg begynte på jobb på onsdag etter en lang ferie... ikkje godt å si... jeg skal ta første test neste fredag eller lørdag... godt å snakke me noen som er i samme båt... lykke til..

Skrevet

hvis d klaffer så er dette første gangen for meg... lykke til på mandag. regner med at helgen din blir laaaaaaaaaaaaaaaang...

Skrevet

har ikm den 10., håper jeg slipper unna den....

lykke til

Skrevet

lykke til og stå på;)

Skrevet

Jeg hadde el 27/12 også, og har tenkt å teste neste helg. Synes ikke jeg merker noe ennå (bortsett fra litt murring og stikking som like gjerne kan være innbildning...

Skrevet

Tror jeg hadde EL ca den 24. desember og tenker å teste til uken. Har hatt ømme brystvorter i en uke nå og har vært veldig trett på ettermiddagene. Har kjent litt småstikkinger i livmoren (ikke vondt, men svakt) og er litt stiv i korsryggen, spesielt når jeg bøyer meg (det er jeg nok ofte til vanlig også). I dag tidlig var det nesten umulig å våkne og komme seg opp av sengen (er egentlig et A-menneske) og i ettermiddag har jeg hatt en rar smak i munnen. Jeg har også drømt mye de siste nettene og husket det jeg har drømt. Pleier ikke det. Så nå er jeg spent. Tenker at jeg sikkert ikke er gravid, men har et lite håp. Blir litt smågal av ventingen og tenkingen. Tok en test i går morges og den var negativ. Tenkte den uansett ville være det, for har ikke kommet til det tidspunktet jeg tror IKM er. Tror det er ca på mandag. Så får teste igjen en gang til uken!

Skrevet

Jeg har ikm ca. 10. og tenkte å ta en test 9. selv om det kan være litt tidlig;) Masse lykke til alle sammen!!

Skrevet

blir spennede å se på onsdag da... hadde tenkt å vente til neste helg me å teste meg, men klarer nesten ikkje å vente så lenge. kanskje torsdag da jeg også har ikm eller fredag... har ingen fra før så nå er jeg kjempe spendt.

Skrevet

kor spennende... da får vi gi hverandre beskjed om hvordan testen ble.. klarer nesten ikkje å vente. trur jeg må ta testen torsdag om ikm. eller fredag.. dette er min første så jeg kjenner jo ikkje til hvordan kroppen føles når man er gravid. synes jeg er så innmari oppblåst. men d kan jo være kostholdet i jula som ikkje har vært så sunt.. hvem vet? har du noen fra før?

Skrevet

si ifra når du har testet deg, blir spennende å c hvor lenge før du får svar.. kanskje jeg også tester litt før helga...

Skrevet

Hei!

Jeg er helt ny her inne.. Har ingen barn og prøver vel ikke egentlig å få det heller, men i underbevisstheta mi vil jeg gjerne bli gravid.. Har mistet ved to tidligere graviditeter, så er vel litt redd for at det skal skje igjen..

Men hadde da EL i romjula, og vi ble fri for prevensjon (huska ikke at hadde EL akkurat da faktisk...). Har følt meg litt merkelig i det siste, veldig trøtt og småkvalm til tider. Trur vel ikke jeg er gravid, men venter mensen ca 12.01, og hvis ikke får den må jeg vel teste.. så tenkte bare sku være med her blant dem som skal teste seg i uke 2..:)

Ble helt gal av å vente, og tok en test i dag.. Fikk negativt, men er visst litt for tidlig for å vite det sikkert, så får se hva som skjer til uka..:)

Lykke til alle dere andre!:)

Skrevet

Har ikm 8 januar. etter utskraping 12 desember. veldig spent. skulle ikke prøve så fort men klarte ikke la vær. har ingen spesielle tegn. uten av at jeg ikke har fått pms pupper. masse murring. spotting i går og i dag. håper veldig. lei av å vente.

Skrevet

går dagene saaaaaaaaaaaaaaakte for deg nå da? d gjør de for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...