Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har så lyst å kjøpe noen slike, for å få dagene til å gå når jeg går ut i pernisjon... Noen som har noen favoritter de vil dele?? Gjerne gamle som nye...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg gikk til innkjøp av Friends!! Så alle ti sesongene før jul, tiden gikk fort gitt!!! Ellers er Poirot, Sex og Singelliv, Seinfeld, ja...alle er å anbefale! Video Nova, Platekompaniet har fine tilbud på bokser
MegOgAlleMine Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 7th heaven, criminal minds, greys, medium,friends
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Kjøpte akkurat første sesong av LOST, 7 dvd'er med fire episoder på hver - til 199.- Er hekta!! Ellers er det Seinfeld og Sex og singelliv bokser som er favoritter.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 jeg liker sykehusserier, sånn som akutten som har gått i mange år på tv3, og House,den er drittøff.de første sesongene av akutten er litt gamle,men alikveld bra.
nøffemamma Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 carnivale og twin peaks..holder påmed twin peaks ses.2 nå, skal vente og kose meg med sesong to av carnivale når jeg går ut i perm:)
trinemor Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 six feet under er kjempebra, twin peaks, akutten, house, sex og singelliv, the OC, one tree hill å mange mange fler. bare sjekk ut butikkene eller f.eks www.playx.no der er det salg nå å det ar et par dager før du har dem i posten.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Hvilke sesonger av akutten anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Dytter! Skal bestille nå, og vil vite hvilke sesonger av akutten som er å anbefale!
frk Nilsen Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Sopranos, Little Brittain, Twin Peaks, Det var en gang et menneske, Simpsons, Heros....
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Sopranos, Six Feet Under, Shark, the Shield, Frustrerte Fruer, Ugly Betty, Greys Anatomy, Lost, Prison Break...
trinemor Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 jeg ville startet på begynnelsen, det er utgitt 9 sesnger. men jeg synes alle e bra. er jo gøy å få med alt fra starten.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har gått helt amokk når det kommer til tv-serier, siden jeg har tatt skolearbeid hjemme siden oktober , noe som tilsvarer 9 timer dagen. Har kjøpt (og vært kjempefornøyd med): * Lost (alle 3 sesongene) * Grey's Anatomy (alle 3 sesongene) * Frustrerte fruer (alle 3 sesongene) * One Tree Hill (alle 3 sesongene) * Friends (alle 10 sesongene) * Sex og Singelliv * Rome * X-files *Heroes Dyrt men virkelig verdt det !!
mammaen til Luca Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 Elsker tv-serier- har kjøpt noen, og sett mange på amerikansk tv: CSI- Las Vegas har kjøpt til sesong 6, men holder på å se sesong 8 CSI- Miami 2 første Gilmore Girls- tror jeg har alle som er 7 sesonger 24- 2 første Angel- alle 5 sesongene Buffy- alle 7 sesongene Charmed- alle 8 sesongene Tru Calling- 2 sesonger (alle) Dark Angel- 2 sesonger (alle) Grey's Anatomy, kjøpt 2 sesonger, har sett til midt i sesong 4 Numbers- 3 sesonger Bones- holder på med sesong 3 Criminal Minds- holder på med sesong 3 Ghost Whisperer- holder på med sesong 3 Veronica Mars- vanskelig å få tak i i Norge, men har alle 3 sesongene Murder One- gammel tv-serie, men bra har 1 sesong + noen fler som er ukjent i Norge, men funnet i England JEPP, HAR FULLSTENDIG DILLA PÅ SERIER!
Tasso Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 Heh, eg e hekta på tv serier!!! Så eg har: Charmed 8 sesonga(alle) Angel 5 sesonga(alle) Buffy 4 sesonga, ska kjøpa dei resterandes 3. Supernatural 2 sesonga One Three Hill 4 sesonga Ghost Whisper 1 sesong Prison Break 2 sesonga Lost 2 sesonga Skal ha greys anatomy og. Og komme nok te å kjøpa alle sesongane av alt, hate ufullstendige samlinga... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå