Gå til innhold

Hjelp meg noen vær så snill!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marcus er nå litt over 7 mnd gammel og jeg har permisjon frem til 9.mars.Menvi får ikke barnehage plass før i august. Hr dagmamma fra juni til august, men har ikke peiling på hvordan jeg skal løse mnd mars, april og mai. Noen forslag??

Og når jeg gikk ut i permisjon så hadde jeg 20% stilling på et gamlehjem, men kontrakten min gikk ut i sommer som var, og jeg kunne egentlig tenke meg en ny jobb når jeg skal ut i arbeid igjen og har derfor ikke lyst til å gå løs på en ny kontrakt på det stedet jeg jobbet før. Men det er jo helt umulig å få seg jobb når en har små barn og nettopp kommet ut av permisjon..=( Dette er noe som gjør tidskonto veldig vanskelig, siden den skal goskrives sammen med arbeidsgiver..

jeg har vridd og vendt hodtet mitt med dette problemet og det gjør meg snart gal!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du har noen i familien som kan stille opp?? har hørt om tilfeller der det er opptil 4 familiemedlemmer som passer ungen mens mora er på jobb:) dette er jo avhenging om du har familie som bor nær....eller viss du jobber skift, at du får jobbet på kveldene, da folk flest er hjemme, slik du får barnevakt...sliter med det samme problemet selv egentli, men tulla mi er bare 3 mnd... jeg kommer sikkert til å utvide permisjonen min noen mnd, for det er garantert at jeg ikke får barnehageplass i år, dessuten synes jeg det er litt litdig å sende ho på barnehagen i en alder av ett år(eller mindre). Men det er min mening:):) ikke alle som har et valg der desverre...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...