Gå til innhold

Den nick-befriende jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en måned hvor folk opererte med masse julenick som jeg raskt gikk i spinn med, er det nesten litt kjedelig å kjenne igjen folk igjen. Det er selvsagt utrolig tynt glass i mitt hus, siden jeg ikke er annet enn jeg pleier, men det var jamen befriende å ikke vite hvem som satt hvor og sa hva. Så heia loglady!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har omtrent ikke vært her i jula jeg, men må si det skal bli godt å slippe nick med "juleflettemette" og alskens.

Synes det rett og slett ble vel mye julestemning her inne.

Skrevet

Enten så er jeg utrolig smart, eller så er jeg her litt vel mye, tror jeg hadde rimelig kontroll, hehe.

Skrevet

Det vakre med det var at det ble ett fett hvem som "egentlig" hadde hvilket nick opprinnelig, så mange gamle eventuelle hat- og kjærlighetsforhold, alle sperrer eller mangel på sådanne, ble ugyldige. Blanke ark og fargestifter, rett og slett.

Skrevet

Ja? Alle Jule--- nicka? Bevis det! Jeg mener, jeg veit mitt eget og Doppler sitt, og tilfeldigvis hvem som er/var Juleneket, men resten?

Skrevet

Ok, der er jeg med.

Men jeg hadde ikke blitt elsket uansett:-)

Skrevet

Hehe, hvor skal jeg begynne.. Jeg mener, de fleste har sin måte å skrive på, ikke så vanskelig å kjenne igjen selv om det ikke akkurat er et mål i seg selv. Folk kan få avsløre seg selv om de vil, ikke sikkert alle vil det. Jeg var nissetøs, og det var koselig så lenge det varte.

Skrevet

jeg var "julemusa m pæls", men det trudde jeg du skjønte ;o))

Skrevet

Tror til og med at annie tok sats å fikk seg et julenick. Fargeglade dager, kanskje en skulle hatt nick byttet en gang i mnd hehe=/

Skrevet

Du vet hvem jeg var ;)

Vi får ta et karneval i februar.

Skrevet

Du må da pinadø vite hvem jeg var! ;-D

Skrevet

Jeg tok julenick-greia ett steg til og skiftet på nytt da jula var over, moahahahahaha...

Skrevet

Ålreit, det stemmer nok at jeg visste et par til. Men jeg kobla i de fleste jule-tilfellene ut og forholdt meg til blanke ark og julestifter. Og det var ganske deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...