Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 igår fikk jeg noe hvitt slimete i papiret. har termin i morgen. hatt kynnere (tror jeg, eller kanskje masrier!?) som varte i over 3 min i natt, kom med 10-12 min mellomrom..men er borte nå! noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 glemte å skrive at det var helt hvitt.ikke vanlig utflod!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Slimproppen min gikk i dag tidlig, så ut som en meitemark omtrent, ca 4 cm lang med mørkt blod i. Veldig kompakt, kunne ikke forveksles med utflod for min del, men har hørt det er veldig individuelt hvordan den ser ut.
timu Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 opplevde det selv som mer som gjennomsiktig slim iallefall...var ikke i tvil....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Opplevde det også som gjennomsiktig slim. Ganske tykt og litt gult med blodstripe i... Ikke særlig tvil her heller
merete85 Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 jeg har hatt hvitt slim i ca en uke nå, kommer bare litt og litt... vet ikke helt om dette er slimproppen.. noen fler som kan forklare hvordan slimproppen så ut?
Mamma til snart 4 Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 hørres mer ut som utflod HI. . de vet når slimproppen går, min gikk litt 1 uker før fødsel, resten gikk på sykehuset og da var det ikke tvil, er akkuratt som geleklomper, kjempe masse, da visste jeg at nå hadde hele slimproppen gått for det var så mye. .
Mamma til snart 4 Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 til HI, det su skriver med riene kan vare kynnere. jeg hadde maserier i 3 dager før fødselen beg, maserier er der samme som modningsrier som er fra 0-3 cm, mine beg med 4 min mellom rom å varte i 2 min men så ble det lengre mellom og så kortere igjen, men de stoppet ikke, de kom konstant i 56 timer før jeg var opp i 4 cm åpning;) vil ikke unne noen andre det altså;( men kynnere skal forsvinne nbår du leer på deg, det gjør ikke rier,så det kan jo være noe beg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå