Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 for første gang :-) Nå er jeg en stolt mamma :-))
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 jeg la henne ned like før ho sovna. Ho gråt bitte litt så sovna ho :-)
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 thats it?? hørtes så lett ut. når da? og hvor lenge sov hun? føler jeg og må ha han i sin seng snart. Er 3 mnd ))
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Mathea er 10 uker og vi har trent ei stund på dette her....har lagt ho i senga om morgene når ho har våkna slik at ho har blitt vant til senga. Har senge hennes på siden min, da har jeg ligget og snakket med henne og hun har bablet tilbake. Men nå la jeg henne bare ned og da sovna hun. Du kan nok la han gråte litt. Men gå inn og stryke han på magen slik at han ser du er der, viktig at de ikke føler seg utrygge.
Lykkelig g~g~j Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 ska begynne å trene nå i kveld jeg, er vel kun min latskap og ønske om søvn som gjør d. E så lett å amme når han ligger ved siden av meg men jaggu bruker denne lille mannen stor plass hi hi.. takk for svar:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå