Gjest MMJ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hva er diakon? Uff... føler dette kanskje er noe jeg burde visst
*ale* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Skal ikke være diaGonal?? En diakon er en sånn kirke person, ikke prest men jobber i kirka som ett eller anna... Bra forklart...hehehehe
Gjest MMJ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Stemmer nok det, for kirken vil ha sånn ungdomsarbeider, og der VIL jeg såååå gjerne ha en jobb
hysterika Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Didkonalt atbeid omfatter alt av omsorgsarbeid i en menighet. Er du kristen?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Omsorgsarbeid med kristne verdier vil jeg tro.
hysterika Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Da må du søke på den! Har du noe relevant erfaring / utdannelse?
Gjest MMJ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 holer på å ta sosionomutdannelse... Men, må desverre jobbe, MÅ ha en inntekt, så må ta de fagene jeg kan "alene", de som ikke har obligatoriske fag, så må jeg ta de obligatoriske fagene når det bare er de igjen. Har tatt politikk og administrasjon og holder nå på psykologi.
hysterika Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Men da burde du jo passe perfekt til jobben! Du kan til og med bli diakon med din utdannelse, sosionomutdanninga kan bygges ut til diakon med bare ett års tilleggsutdannelse. Det er en deltidsstilling, ikke sant! Søk!
elinmamma Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Skal tro om det går an å si omsorg med kristen profil, eller noe sånn. Du har jo en super studieretning i fht å jobbe med ungdom i kirken. Vanskelig å få folk med utdannelse til sånne jobber nå for tiden. Lykke til med søkingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå