Gå til innhold

Da var spiralen satt inn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke så ille i grunn, men kjenner det godt nå...au, au, au....tygget nedpå noen smertestillende som jeg håper kicker inn snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå var det ekkelt??

Jeg vurderer å bytte prevensjon, og legen min mener jeg skal ha spiral. Meeeen har fullstendig hetta for å få satt den inn...

Han har sagt jeg kunne få vival eller noe men vet ikke om jeg orker!!!

Skrevet

Nei, det å sette den inn var ikke så ille, litt ubehagelig bare - men har "mense"smerter nå - men regner med det forsvinner med pillene....

Skrevet

Jeg fikk ikke vondt ved innsettelse, men som HI, litt kramper etterpå.

Skrevet

Varte de lenge

Skrevet

jeg satte også for ca 3 uker siden. det var kobberspiral da. er fornøyd hittil. blødde i ca 4 dager, smerter hadde jeg bare til 2 dag ca. håper jeg ikke blød som bare det da når mensen kommer. hørt skrekk hisorier med kobber dessverre :(

Skrevet

Jeg hadde ikke vondt hverken når den ble satt inn eller etterpå, men jeg hadde lenge blødninger....

Skrevet

Jeg hadde krampe ri bare to dager.

Men blødning i 6 måneder:(

Skrevet

6 mnd!! Tok de den ikke ut?? Kan umulig være sundt!!!

Arrgghh!!

Lurer på om sambo skal få æren av å stå for prevensjonen de neste ti årene!!! Lei av å være slave av piller og hormoner.... (altså p piller)

Skrevet

6 mnd?!? Shit, håper jeg slipper det. Har ganske vondt nå...har tygget nedpå smertestillende, men det hjelper lite...kan kanskje være jeg har veldig vondt siden jeg vanligvis har veldig vonde mense-og el.smerter...? Sitter sammenkrøket i sofaen her og kaldsvetter og er kjempesvimmel:o/

Skrevet

De færreste som har blødning i 6 måneder da:) Jeg har et blødningsproblem, så er spesielt uheldig.

De tar den ikke ut så tidlig, siden mange har en del småblødninger og så pleier det å gi seg helt, men på meg så ga det seg aldri.

Skrevet

Uff, så kjipt da:o(

Skrevet

Hadde skikkelig blødning i 3 mnd jeg....holdt på å tørne. Legen ba meg bare holde ut.......nå har jeg vært nesten 3 år uten mensen......så det var absolutt verdt det.....

Skrevet

Heia!

Satte inn HS i slutten av okt og hadde blødninger i ca 2mnd det er jo litt forskjell fra person til person...

Smertene etter innsettingen ga seg for meg etter ca 1 dag får håpe at de gir seg for deg snart for de er jo veldig vonde....

tvi tvi :)

Skrevet

Heia på deg...

Jeg satte også inn hormonspiral 2 måneder etter fødselen....

Hadde også slike smerter du har nå.....synes jeg hadde menssmerter on/off et par måneder + litt småblødninger...

Sexlysten var også så som så........

Men nå 4 måneder etterpå - er det helt okay!!!!

Synes først det var så mange ubehag at jeg vurderte og ta den ut, men nå angrer jeg ikke asså..

Men har fått litt x-tra matlyst da he he he uff - ja noe skal det være - eller hur jenter?

Klemmer Tina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...