Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 noen opplevd samme? uff jeg stresser såå mye. sønnen min er bare 13 mn. og jeg vil ikke bli gravid nå lover å bruker mine p-piller når mensen kommer da
*shehasmyheart* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei:) jeg hadde klart et svar...helt til jeg leste hele innlegget;) Kan jo faktisk være alt stresset som gjør at mensen utebli? Og ihvertfall nå som du venter på den. Da kan den drøye litt... Hvor mange dager over tida er du?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 kansje 1 uke. jeg ammer og det er forsatt uregelmessig vettu..har testet 2 ganger. og begge var heldivigs negative.
2 søte småpiker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 opplevde det samme da min datter var 13 mnd, gikk 9 dager over tiden og hadde 3 negative teester. Var ikke gravid, selv om jeg aldri har gått over tiden, hverken før eller siden. Så det er nok bare sånn som skjer av og til.
samboer87 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 har ikke hatt mens på 2 år! hadde ikke mens i 6mnd før jeg var gravid så de 9mnd jeg gikk gravid og nå er poden 11mnd og jeg har ikke fått mens enda begynte på p piller 2 mnd etter at gutten var født...tatt masse tester men er negative....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå