Gå til innhold

noen med oth-vogn her...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp... mine 4 mndinger har så godt som vokst ut av baggene! Har en bag til hver, angrer litt på det nå, men det var best i begynnelsen, og er jo litt sent å kjøpe helt ny stor bag siden de egentlig er i ferd med å vokse ut i lengden også.

Men i brosjyren som fulgte med vogna, står det at babyen må være 6 mnd for å sitte i sportsvogndelen.

Er det noen andre som har eller har hatt samme problem? Jeg kan jo ikke akkurat kjøpe en ny vogn for 2 mnd... Tror dere det går greit å ha dem i sportsvogndelen allerede nå?

Sukk... skulle visst dette før jeg kjløpte vogna, så hadde jeg investert i en ekstra, stor bag i tilllegg til de to små. Tips til deg som ikke har kjøpt vogn ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem bare legg sportsdelen helt ned i liggestilling og legg evt lammeskinn eller noe i bånn hadde samme problem :)

Skrevet

Jeg brukte dobbelbag til mine to. Byttet til sportsdelen da de var ca 5 mnd, for da var gutten min så lang at hvis han strakk seg ut tok han i begge ender.

Det har gått helt fint å ha dem i sportsdelen. De ser veldig små ut oppi der, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...