Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Man må jo merke alt av klær og matbokser etc til barnehagen, og jeg fikk tips om å prøve taggits og navnelapper, så jeg har bestilt begge deler. Det er for øvrig tilbud på pakke med taggits nå! Taggists: http://www.sabo.no/ Navnelapper/klistermerker: http://www.navnelapper.no/ Kjekt å ha :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for tips :-) Nå er både taggits og navnelapper/klistermerker bestilt til Camilla :-)
Millapril Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Takk for tipset! Det var jammen bra du tenkte på. Sånn, da har jeg også bestilt både taggits og navnelapper og klistremerker osv..Her skal det merkes!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 wow det får en si!!! Bestilte navnelapper i går og fikk dem i posten i dag!! snakk om kjapp levering
Millapril Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Ja, for en ekspress! Bestilt i går, ganske sent på dagen også. Og fikk de i dag! Har allerede merket litt ting. Moro!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Er det noen som har fått taggits enda?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 ingen taggits i sikte her enda! Snakk om natt og dag...hehe....merkelappene fikk jeg under ett døgn etter bestilling, men taggitsene .....ja de er lost in space eller noe ;-)
Millapril Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Nope, ingen taggits her heller...venter spent! Vi får merke med de andre lappene i mellomtiden.
Endelig ny spire i magen Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 ingen taggits i sikte her enda heller...... Men navnlappen kom kjapt,,,
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2008 Nå har jeg fått esken med taggits, men navnelappene som de skal feste kommer i egen forsending. Ååååååh, jeg vil feste lapper nååååååå!!! :-p
Millapril Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Fikk endelig merkelappene i dag... men - De hadde trykket galt navn på. Fått med en ekstra r i etternavnet. Ringte og sa i fra, og de skulle sende nye med engang. Bra service i hverfall! Venter i spenning.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Åååå sånt er jo bare så kjedelig da! Men kjempebra service at de sender nye da...
Michael Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 Nordic Print har også navnelapper: www.nordicprint.no
Bellen^2 Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 Da har jeg også bestilt:) Fikk en liten subtil melding fra barnhagen da de hadde lagt en lapp i den tomme matboksen til Sebastian om at alle INNE OG UTE KLÆR MÅTTE MERKES ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå